Українці скаржаться, що через неуважність працівників ПриватБанку втрачають свої гроші. Про один із випадків йдеться у відгуку на порталі "Мінфін".
Українка, не являючись клієнткою ПриватБанку, скористалася терміналом для переказу коштів на картку іншого банку, іншій особі. Однак після внесення грошей у роботі пристрою стався збій і вся сума "зависла".
Жінка звернулася до служби підтримки "Привату", де їй запропонували повернути гроші на мобільний рахунок, оскільки вона не є клієнткою. Зарахування коштів пообіцяли протягом кількох днів.
"Через 3 обіцяних дні гроші не були зараховані на номер. Зв’язавшись знову з банком мені повідомили, що кошти були виведені на номер телефону який я чула вперше і точно не могла його назвати при першій розмові з оператором", - написала жінка.
Виявилося, що співробітник ПриватБанку припустився помилки й гроші були зараховані зовсім іншій людині.
"Помилка оператора — коштувала мені моїх власних грошей. Дуже рада що це невелика сума, але такі працівники — це фіаско", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк встановлює обмеження на картки: неможливо навіть сплатити за комуналку.