Деякі громадяни України повинні оновити дані в Ощадбанку.
Про це іфнормує голова Ощадбанку Сергій Наумов.
Наумов стверджує, що це не забаганка банку, а вимога Національного банку України (НБУ).
"Час від часу клієнти банків скаржаться на те, що їм доводиться актуалізувати свої дані. Насправді — це не примха фінансових установ, а вимога регулятора, яку мають виконувати всі банки", — каже він.
Щоб клієнтам було легше, цей процес спростили, оскільки минулого року додали можливість оновлення даних у застосунку "Мобільний Ощад". Тобто завдяки цьому можна не йти до відділення банку.
За 30 днів до дати, коли варто актуалізувати дані або ж після цієї дати, клієнти отримують сповіщення від банку. Під час входу в додаток на головній сторінці з’являється повідомлення з проханням уточнити інформацію про себе.
Як здійснити оновлення даних
Цей процес займає лише кілька кроків:
натиснути на повідомлення/перейти в свій профіль у розділі "Ще";
перевірити інформацію;
якщо дані коректні — треба підтвердити це.
Після цього повідомлення про необхідність оновлення даних вже не виникатиме на екрані.
Якщо клієнту потрібно внести зміни в інформацію про себе, це варто зробити покроково в анкеті та зберегти.
Наразі українці можуть оновити онлайн усі дані, окрім паспортних. Однак, за словами Наумова, банк активно працює над можливістю також оновлювати такі дані через застосунок "Дія" без необхідності йти до відділень.
"Застосунок "Мобільний Ощад" робить процес актуалізації даних максимально простим і зрозумілим. Проте не забувайте оновлювати його, щоб скористатись усіма новими сервісами", — зауважив Наумов.
Последние новости Украины:
ПриватБанк змінив правила обміну валют: тепер можна обміняти долари у новий спосіб.
Правила отримання карток: ПриватБанк на рік скасує оплату однієї зі своїх послуг.
Приватбанк не видав гроші, але списав їх: банкомат вимкнувся при відключенні електрики.