Meta починає тестувати рекламу в Threads, своєму додатку для мікроблогів
Meta починає тестувати рекламу в Threads, своєму додатку для мікроблогів

Meta починає тестувати рекламу в Threads, своєму додатку для мікроблогів

Метапочне тестувати рекламу у своїй службі мікроблогів Threads разом із кількома компаніями в США та Японії, повідомляється в блозі компанії.

Експеримент став першим спробою Meta отримати дохід від Threads. Meta запустила додаток у липні 2023 року, щоб стати конкурентом X, раніше відомого як Twitter, який Ілон Маск придбав за 44 мільярди доларів наприкінці 2022 року.

«Ми будемо уважно стежити за цим тестом, перш ніж масштабувати його ширше, з метою показу реклами в Threads туди, де вона буде такою ж цікавою, як і звичайний вміст», — сказав Адам Моссері, голова Instagram і керівник Meta, який контролює Threads. сказано в дописі на сервісі.

Під час тестування невелика кількість користувачів Threads побачить рекламу з великими зображеннями у своїх каналах. Тестові оголошення будуть нагадувати спонсорований контент, який користувачі Facebook і Instagram зазвичай бачать у цих сервісах, йдеться в повідомленні в блозі.

Підприємства, які беруть участь у тестуванні, також зможуть отримати доступ до інструменту безпеки брендів, який використовується в продуктах Meta Facebook, Instagram і Reels і розроблений таким чином, щоб спонсорований контент брендів не показувався разом із образливим контентом.

Існуюча «політика монетизації» Meta застосовуватиметься до Threads, гарантуючи, що «контент, який порушує наші стандарти спільноти, не буде придатним для суміжної реклами», заявила компанія.

Threads має понад 300 мільйонів користувачів щомісяця, і троє з чотирьох користувачів Threads стежать за принаймні одним бізнесом у своїх особистих стрічках, повідомляє компанія в блозі.

Ринок в 5 мільярдів доларів

З моменту запуску Threads у 2023 році деякі інвестори заявили, що вважають, що ця платформа зрештою може стати джерелом доходу для Meta, порівнянного з Twitter до придбання Маском . У 2021 році річний дохід Twitter сягнув 5 мільярдів доларів .

Фінансовий директор Meta Сьюзен Лі сказала аналітикам у жовтні, що компанія «задоволена» «траєкторією зростання» Threads, але не очікує, що продукт швидко стане великим бізнесом.

«З огляду на монетизації ми не очікуємо, що Threads стане суттєвим рушієм доходів у 2025 році», — сказав Лі під час звіту про прибутки компанії за третій квартал .

Meta розкриє більше інформації про сторонні інструменти перевірки реклами та підтримку більшої кількості мов «найближчими місяцями», повідомила компанія.

Оголошення про рекламу Threads з’явилося після того, як на початку цього місяця Meta оголосила, що пом’якшить свої правила модерації вмісту та закриє свою сторонню програму перевірки фактів як частину зусиль, щоб забезпечити більше «вільного вираження» на своїй платформі.

Оголошення також слідує за потрясіннями в соціальних мережах після Appleі Google припинила розповсюдження TikTok через свої магазини додатків відповідно до закону, підписаного колишнім президентом Джо Байденом у квітні 2024 року, який вимагав від материнської компанії ByteDance відмовитися від соціального додатка, інакше його буде фактично заборонено в США

«Запуск реклами Threads лише через кілька тижнів після модерації вмісту Meta підніме брови рекламодавців», — сказала Жасмін Енберг, головний аналітик eMarketer. «Але нестабільність у TikTok спонукає бренди шукати альтернативи, і Meta не збирається упускати можливість включити Threads у суміш».

Джерело матеріала
Згадувані персони
loader