Витрати користувачів на мобільні ШІ-застосунки зросли на 200%
Витрати користувачів на мобільні ШІ-застосунки зросли на 200%

Витрати користувачів на мобільні ШІ-застосунки зросли на 200%

Витрати користувачів на мобільні застосунки з функціями штучного інтелекту у 2024 році стрімко зросли, збільшившись на понад 200% у річному вимірі та досягнувши майже $1,1 мільярда, згідно з щорічним звітом State of Mobile від Sensor Tower.

Попит на додатки для смартфонів з генеративним ШІ, такі як ChatGPT, Gemini та Doubao від ByteDance, суттєво сприяв цьому зростанню, допомагаючи збільшити глобальні витрати на застосунки до $150 мільярдів — на 13% більше, ніж у попередньому році, передає Межа.

Популярність мобільних ШІ-застосунків демонструє ширшу тенденцію до збільшення залученості користувачів. Згідно зі звітом Sensor Tower, який у березні придбав Data.ai, лише ШІ-застосунки у 2024 році забезпечили 7,7 мільярда годин користувацької активності. Ці додатки були завантажені 17 мільярдів разів, а ChatGPT досяг 50 мільйонів активних користувачів на місяць — перевершивши такі популярні програми як Temu, Disney+ та YouTube Music за темпами залучення аудиторії.

Випуск нових мовних моделей ШІ, таких як GPT-4o від OpenAI, підживлював інтерес користувачів упродовж усього року, причому витрати та залученість залишалися стабільно високими навіть поза піковими моментами після анонсів.

Якщо нинішня динаміка збережеться, ШІ-застосунки можуть радикально змінити економіку мобільних програм. У звіті State of Mobile прогнозується, що стрімке зростання цього сектору ще більше зміцнить роль штучного інтелекту у споживчих технологіях.

Джерело матеріала
loader