Як передає Укрінформ, про це Укрзалізниця повідомила у Телеграмі.
Зазначається, що протягом цього часу понад 2500 пасажирів скористалися сервісом, подорожуючи поїздами Укрзалізниці.
Згідно зі статистикою, більшість квитків пасажири купують безпосередньо перед поїздкою, адже дізнаються про відрядження чи відпустки в останній момент: 29% квитків купується в день відправлення поїзда, ще 29% — за день до відправлення.
Найпопулярніші маршрути за кількістю придбаних квитків традиційно ті, що ведуть до/з найбільших прифронтових міст: лідером залишається маршрут із Запоріжжя до Києва та у зворотному напрямку; поїзди з Харкова до Києва та назад посунули з другого місця маршрути краматорського напрямку; на третій позиції — поїзди з Краматорська до Києва.
Загалом від моменту запуску сервісу вже 31 200 користувачів зайшли в застосунок, шукали квитки та ознайомлювалися з функціоналом.
Дізнатися більше та завантажити застосунок можна за посиланням.
Як повідомляв Укрінформ, у застосунку «Армія+» запустили програму «Плюси», в якій для військовослужбовців будуть доступні спеціальні пропозиції на товари та послуги.
Фото: Zuma