На LinkedIn подали до суду за розкриття інформації клієнтів для навчання моделей ШІ
На LinkedIn подали до суду за розкриття інформації клієнтів для навчання моделей ШІ

На LinkedIn подали до суду за розкриття інформації клієнтів для навчання моделей ШІ

Компанія називає звинувачення безпідставними.

У США користувачі подали груповий позов на LinkedIn, в якому заявили, що орієнтована на бізнес соцмережа передавала їхні приватні повідомлення іншим компаніям для навчання генеративних моделей штучного інтелекту, без їхнього дозволу. Про це повідомив Reuters.

У позові стверджується, що в серпні минулого року LinkedIn запровадила налаштування конфіденційності, які дозволяли користувачам увімкнути або вимкнути обмін своїми особистими даними.

Як стверджують скаржники, 18 вересня LinkedIn непомітно оновила свою політику конфіденційності, заявивши, що дані можуть використовуватися для навчання моделей штучного інтелекту, а в гіперпосиланні на «поширені запитання» зазначено, що відмова «не впливає на навчання, яке вже відбулося».

Ця спроба «замести сліди» свідчить про те, що LinkedIn цілком усвідомлювала, що порушує конфіденційність клієнтів і свою обіцянку використовувати особисті дані лише для підтримки та вдосконалення своєї платформи, щоб мінімізувати громадський контроль і правові наслідки, йдеться у скарзі.

Позов було подано до федерального суду Сан-Хосе, штату Каліфорнія, від імені підписників LinkedIn Premium, які надсилали або отримували повідомлення InMail і чия особиста інформація була розкрита третім особам для навчання ШІ до 18 вересня.

Вони вимагають відшкодування невизначених збитків за порушення контракту та порушення законодавства Каліфорнії про недобросовісну конкуренцію, а також 1 тисячу доларів на особу за порушення федерального законодавства про збережені комунікації.

У своїй заяві LinkedIn заперечила висунуті звинувачення: «Це неправдиві твердження без жодних підстав».

Нагадаємо, нещодавно соціальна мережа LinkedIn запустила безкоштовні інструменти на основі штучного інтелекту, щоб допомогти тим, хто шукає роботу, та рекрутерам.

Фото: Unsplash

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги за темою
Соцмережі
Джерело матеріала
loader
loader