Ощадбанк запустив нову систему оновлення даних: що важливо знати
Ощадбанк запустив нову систему оновлення даних: що важливо знати

Ощадбанк запустив нову систему оновлення даних: що важливо знати

Клієнти Ощадбанку тепер можуть актуалізувати свої дані без необхідності відвідувати відділення. Як зазначив Сергій Наумов, представник банку, необхідність оновлення даних – це не ініціатива фінансових установ, а вимога регулятора, яку зобов’язані виконувати усі банки.

Для зручності клієнтів Ощадбанк, наприкінці минулого року, запровадив можливість оновлення даних через застосунок "Мобільний Ощад".

"Щоб для клієнтів Ощаду цей процес був максимально зручним, наприкінці минулого року ми реалізували опцію оновлення даних через застосунок «Мобільний Ощад» без відвідування відділення", – прокоментував Сергій Наумов.

За 30 днів до дати, коли потрібно оновити дані, або після цієї дати, клієнт отримує відповідне повідомлення на головній сторінці застосунку. Для оновлення потрібно натиснути на повідомлення або перейти у профіль клієнта.

Ощадбанк
Ощадбанк

Якщо інформація є актуальною, достатньо перевірити її та підтвердити, після чого сповіщення зникне. У випадку необхідності внесення змін, їх можна зробити покроково в анкеті. Наразі через застосунок можливо оновити усі дані, окрім паспортних. Однак, як зазначають у банку, вони активно працюють над можливістю оновлення паспортних даних через додаток "Дія" без візиту до відділення.

В Ощадбанку наголошують, що застосунок "Мобільний Ощад" робить процес актуалізації даних максимально простим та зрозумілим, і закликають клієнтів оновлювати додаток, щоб користуватись усіма новими сервісами.

Також стало відомо, банки різко скоротили кількість відділень.

Джерело матеріала
loader
loader