NVIDIA міркує над генерацією кадрів DLSS 4 на RTX 30xx — але є апаратні обмеження
NVIDIA міркує над генерацією кадрів DLSS 4 на RTX 30xx — але є апаратні обмеження

NVIDIA міркує над генерацією кадрів DLSS 4 на RTX 30xx — але є апаратні обмеження

Браян Катанзаро, віцепрезидент NVIDIA з досліджень прикладного глибокого навчання / NVIDIA

Відеокарти NVIDIA GeForce RTX 30xx підтримують генерацію кадрів, але… від AMD. Один з керівників компанії каже, цо NVIDIA може впровадити у них власну генерацію.

В інтерв’ю Digital Foundry віцепрезидент NVIDIA з досліджень прикладного глибокого навчання Браян Катанзаро натякнув, що компанія може перенести генерацію кадрів DLSS 4 на RTX 30xx. Проте вони мають апаратні відмінності, які це ускладнюють.

Алекс Батталья з Digital Foundry запитав Катанзаро про генерацію кадрів на відеокартах минулих поколінь: «Тепер, коли він [DLSS 4] повністю працює на тензорних ядрах … що тоді заважає йому працювати на RTX 3000?”

Катанзаро відповів: «Я вважаю, що це перш за все питання оптимізації та проєктування, а потім — найкращий досвід користувача. Ми запускаємо цю генерацію кадрів, найкращу технологію Multi-Frame Generation із серією 50xx, і ми зможемо побачити, що ми «вичавимо» зі старішого обладнання в майбутньому».

Нагадаємо, коли NVIDIA представила Frame Generation з відеокартами GeForce RTX 40, Катанзаро пояснював, що ця функція стала ексклюзивною для нових відеокарт, оскільки вони мали значно покращений апаратний прискорювач Optical Flow, ніж серія RTX 30. Тоді він також сказав, що теоретично можливо перенести технологію на старе обладнання, хоча це, ймовірно, не буде настільки вигідним.

Нова Multi-Frame Generation не використовує Optical Flow, перекладаючи роботу на тензорні ядра. Однак, за словами Катанзаро, її вимоги до тензорних ядер вищі — відповідно, старіша архітектура GPU матиме гіршу продуктивність.

Спецпроєкти

Джерела: Tom`s Hardware, Wccftech

Джерело матеріала
loader
loader