Українка поділилася своєю проблемою - їй не вдалося додзвонитися на цілодобову лінію "ПриватБанку" за номером 3700 після того, як термінал прийняв гроші, але кошти так і не надійшли на картку.
Про це клієнтка "ПриватБанку" написала на сайті "Мінфін" у розділі, де можна залишати відгуки про роботу банків.
Клієнтка "ПриватБанку" поскаржилася на те, що їй не вдалося зв’язатися з цілодобовою гарячою лінією "ПриватБанку" за номером 3700 після того, як термінал прийняв її гроші, але кошти так і не надійшли на картку. Клієнтка "ПриватБанку" зазначила у скарзі, що можна телефонувати день чи два — ніхто так і не передзвонює.
За її словами, чат-боти "ПриватБанку" у Telegram та Viber виявилися неефективними, а у сервісі "Приват24" відповідав лише автовідповідач.
"Людина залишається наодинці зі своєю проблемою. Це дуже тривожно, насправді. А я ще вибрала собі цей банк серед інших. Хіба так повинно бути в цивілізованій фінансовій установі? Є якийсь контроль роботи служби підтримки? Є якісь стандарти обслуговування своїх клієнтів, які банк повинен дотримуватися? Державний — це ж не означає оці совдеповські методи обслуговування? Чи означає?" — поділилася своїм обуренням клієнтка "ПриватБанку".
Последние новости Украины:
ПриватБанк змінив правила обміну валют: тепер можна обміняти долари у новий спосіб.
Правила отримання карток: ПриватБанк на рік скасує оплату однієї зі своїх послуг.
Приватбанк не видав гроші, але списав їх: банкомат вимкнувся при відключенні електрики.