Про це повідомляє Держпродспоживслужба, передає Укрінформ.
Найбільше звернень надійшло від громадян стосовно якості наданих послуг - 40,7%. На придбані товари поскаржилися 39,6% споживачів. На придбання продукції через Інтернет надійшло 19,7% звернень.
Зазначається, що за результатами розгляду звернень громадян у 58,0% вимоги споживачів задоволені. Споживачам повернуто 7,5 млн грн за неякісні товари та надані послуги.
Протягом квітня-грудня 2024 року перевірено 845 суб’єктів господарювання щодо додержання ними вимог законодавства про захист прав споживачів сфери надання житлово-комунальних послуг. Порушення встановлені у 380 суб’єктів господарювання (45% перевіреної кількості).
За результатами перевірок до адміністративної відповідальності притягнуто 129 осіб шляхом накладання адміністративних санкцій на суму 21,4 тис. грн, у добровільному порядку сплачено 19,1 тис. грн.
До відповідальності передбаченої ст. 23 Закону України «Про захист прав споживачів» притягнуто 164 суб’єкта господарювання із накладанням адміністративно-господарських санкцій на суму 1179,0 тис. грн, добровільно сплачено 224,9 тис. грн.
Видано 235 приписів про припинення порушень прав споживачів сфери надання житлово-комунальних послуг.
Як повідомлялося, на початку повномасштабного вторгнення РФ припинено заходи державного нагляду (контролю) постановою уряду від 13.03.2022 №303, а з квітня 2024 року постановою уряду від 08.03.2024 №261 відновлено позапланові перевірки у сфері надання житлово-комунальних послуг.