Тім Кук з Apple розповів, який життєво важливий урок Стіва Джобса змінив його підхід до рішень
Тім Кук з Apple розповів, який життєво важливий урок Стіва Джобса змінив його підхід до рішень

Тім Кук з Apple розповів, який життєво важливий урок Стіва Джобса змінив його підхід до рішень

Мовиться про незалежність від минулих переконань. 24 Канал із посиланням на Fortune розповідає докладніше.

Який урок від Джобса допоміг Куку стати видатним лідером Apple

Коли Джобс найняв нинішнього гендиректора Кука в 1998, Apple була на межі банкрутства. До того часу Кук був віцепрезидентом у комп'ютерній корпорації Compaq, працював у Intelligent Electronics та 12 років в IBM після коледжу. Попри протести близьких йому людей щодо переходу в Apple, Кук відчував, що цей крок був необхідним.

Я думав, що мені випав шанс усього мого життя. Я не хотів його втратити,
– розповідав він.

За його ж словами, ризик окупився. Згодом Кук розвинув унікальний стиль керівництва та піднявся до вершин під керівництвом Джобса. Так от, серед ключових управлінських навичок, яких він навчився у Стіва, була важливість не бути прив'язаним до минулих переконань – компетенція, яку, за словами Кука, мають небагато лідерів.

стів джобс і тім кукВажлива компетенція лідерів – не бути прив'язаним до минулих переконань / Фото АР

Джобс вітав дебати, любив, коли йому кидали виклик, і цінував тих, хто був готовий визнати свою неправоту, коли бачив нові докази. Думку самого Джобса завжди можна було змінити, якщо запропонувати йому кращу ідею. Часто Джобс грав роль адвоката диявола і займав позицію, в яку сам не вірив, щоб викликати жваву дискусію. Він вважав, що це найкращий спосіб вчитися.

Однією з найбільш масштабних і тривалих дискусій між Джобсом і Куком була суперечка про те, як продавати перший iPhone на початку 2000-х. Джобс хотів модель розподілу прибутку, за якої Apple отримувала б частину щомісячного доходу оператора, тоді як Кук віддавав перевагу моделі субсидування, за якої оператори оплачували частину вартості iPhone наперед, а оператор повертав її шляхом продажу передплати. Компанія почала з моделі Джобса, але перейшла на модель Кука у 2011 році, після чого продажі iPhone стрімко зросли.

Джобс був наставником Кука, і хоча на початку своєї кар'єри в Apple він був переважно за лаштунками, Кук відіграв вирішальну роль у перетворенні технологічного гіганта завдяки своїй логістиці, ланцюжку поставок та операційній майстерності. Тож і не дивно, що після смерті Джобса саме Кук очолив компанію.

Джерело матеріала
loader
loader