Уряд Італії розробив законопроєкт, який регулює онлайн-відгуки на туристичні об’єкти, готелі та ресторани, щоб зменшити кількість неправдивих або проплачених коментарів. Про це повідомляє Reuters.
Згідно з документом, який ще має бути затверджений парламентом, планується впровадити кілька вимог до тих, хто залишає відгуки. Зокрема, буде обов’язковим підтвердження особи та надання доказу відвідування закладу.
Відгуки дозволятимуть публікувати лише протягом двох тижнів після відвідування об’єкта. У разі, якщо коментар буде визнаний неправдивим, його мають видалити. Однак не уточнюється, хто саме визначатиме, чи є відгук неправдивим.
Крім того, законопроєкт передбачає заборону проплачених відгуків. Антимонопольному органу Італії пропонується надати право перевіряти коментарі та накладати штрафи у разі порушень.
За даними Reuters, представники туристичного сектору в цілому підтримали ініціативу, однак висловили занепокоєння щодо захисту персональних даних та ймовірного зменшення кількості відгуків, яке може вплинути на галузь.
Раніше повідомлялось про те, що Google Maps попереджатиме про фейкові відгуки в бізнес-акаунтах. Також у «Google Картах» відстежуватимуть намагання впливати відгуками на рейтинги, у тому числі: публікуючи з кількох облікових записів, використовуючи емулятори, модифіковані операційні системи чи інші методи, які «імітують справжнє залучення».
Фото: Getty Images
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.