Протягом останніх трьох років Україна входить до топ-10 країн за рівнем благодійності відповідно до рейтингу World Giving Tuesday. Але що мотивує українців долучатись до філантропії, а що створює барʼєри? Як українці розуміють поняття філантропії та чи вважають себе філантропами?
У четвер, 16 січня, о 18:00 відбудеться презентація результатів дослідження «Філантропія по-українськи: хто, як та чому віддає», проведеного Благодійною організацією «Національна мережа розвитку локальної філантропії».
«Це перший масштабний аналіз, що показує, як українці сприймають філантропію, що їх мотивує брати участь у доброчинності та які бар’єри залишаються на шляху до створення культури дарування», — повідомляють організатори.
Захід стане платформою для обговорення таких питань:
- Чому лише 17% українців вважають себе філантропами, хоча 78% вкладали ресурси на суспільне благо у 2024 році?
- Як війна змінила ставлення до філантропії, і чому прозорість та звітність є ключем до довіри?
- Як організації можуть ефективніше залучати українців до системних змін у суспільстві?
У дискусії візьмуть участь експерти:
- Тимофій Брік — соціолог, ректор Київської школи економіки;
- Ірина Грицаєнко — СЕО у Фонді родини Загорій;
- Дарʼя Рибальченко — директорка Національної мережі розвитку локальної філантропії.
Формат події:
- Офлайн у Києві (адресу повідомлять після реєстрації)
- Онлайн на YouTube
- 16 січня о 18:00
Реєстрація за посиланням
Команда «Детектора медіа» не лише бореться за якість української журналістики, але й розповідає про суспільно важливі процеси в Україні. Наші журналісти пишуть про досягнення та проблеми громадського сектору й показують, як активісти впливають на реформи.
Запрошуємо вас долучитися до Спільноти «Детектора медіа». Та разом працювати над тим, щоб ініціативи, які захищають демократичні цінності, ставали більш видимими.
Запрошуємо вас долучитися до Спільноти «Детектора медіа». Та разом працювати над тим, щоб ініціативи, які захищають демократичні цінності, ставали більш видимими.
Долучитись