RE Amemiya показав своє бачення суперкара Mazda
RE Amemiya показав своє бачення суперкара Mazda

RE Amemiya показав своє бачення суперкара Mazda

Японське тюнінгове ательє RE Amemiya, один із піонерів модернізації роторних Mazda, показало на автошоу в Токіо своє бачення спадкоємця спортивних моделей марки. За основу для проєкту майстра вибрали легендарне роторне купе RX-7.

Наприкінці минулого року керівник компанії Mazda порадував усіх фанів бренду заявою про те, що концептуальне купе Iconic SP незабаром вирушить у серію. Поки в КБ в Хіросімі ведеться інтенсивна робота з втілення цієї ідеї в життя, в тюнінговому ательє RE Amemiya вирішили запропонувати свій варіант суперкара. Для цього як “донор” була обрана знаменита модель RX-7 третього покоління FD (1991-2002 рр.).

RE Amemiya показав своє бачення суперкара Mazda - Фото 1

2015 Mazda RX-Vision

RE Amemiya показав своє бачення суперкара Mazda - Фото 2

2023 Mazda Iconic SP

Проєкт отримав назву “Matsukiyo Toki 3 Rotor NA-7”, а його дебют відбувся на традиційній січневій виставці в Токіо. Натхнення автори черпали в ідеальному вигляді концепту Iconic SP 2023 року, а також раннього футуристичного купе RX-Vision 2015. Кузов практично повністю створений заново, за винятком панелі даху та стійок.

RE Amemiya показав своє бачення суперкара Mazda - Фото 3

RE Amemiya показав своє бачення суперкара Mazda - Фото 4

Передня панель з повітрозабірниками та силует кузова нагадують концепт Iconic SP, а плоскі крила, круглі задні фари та патрубки вихлопної системи є відсиланням до RX-Vision. Передні фари від Mazda MX-5 (ND) частково перекриті кузовними елементами.

RE Amemiya показав своє бачення суперкара Mazda - Фото 5

Приналежність RX-7 можна визначити за характерним заднім склом, але дизайн задньої частини кузова виглядає дуже ефектно. Пара круглих задніх ліхтарів встановлена ​​під інтегрованим заднім спойлером. Великий дифузор містить дві вихлопні труби, а весь кузов покритий плівкою “під карбон”.
Завдяки абсолютно новому кузову розміри в порівнянні з “донорським” RX-7 істотно врізалися. Довжина купе сягає 4389 мм (+104 мм), а ширина – 1925 мм (165 мм). Модель отримала золотисті диски Enkei, модернізовану гальмівну систему та зменшений дорожній просвіт.

RE Amemiya показав своє бачення суперкара Mazda - Фото 6

 

Під капотом знаходиться двигун Ванкеля з трьома роторами. Цей мотор веде свій родовід від гоночного силового агрегату, який встановлювався на спорт-прототипі Mazda 757 для перегонів на витривалість у 80-ті роки. Єдиний автомобіль, на якому він встановлювався серійно, – купе Eunos Cosmo (1990-1996). Після доопрацювання в RE Amemiya він розвиває потужність 257 кВт/350 к.с. У парі з ним працює 6-ступенева “механіка” про Mazda RX-8.

RE Amemiya показав своє бачення суперкара Mazda - Фото 7

RE Amemiya цього року відзначає своє 50-річчя, тому проєкт Matsukiyo Toki 3 Rotor NA-7 став своєрідним подарунком до ювілею компанії. Організатори присудили проєкту Гран-прі Tokyo International Custom Car Contest 2025 року.

RE Amemiya показав своє бачення суперкара Mazda - Фото 8

RE Amemiya показав своє бачення суперкара Mazda - Фото 9

Джерело матеріала
loader
loader