Nissan перевів класичне купе Skyline GT-R покоління R32 на електротягу. Проект під назвою Nissan R32 GT-R EV ініціював досвідчений інженер Редзо Хіраку, який зараз очолює відділ силових установок компанії Nissan.Хіраку — давній фанат оригінальної моделі Skyline GT-R, і під час випробувань повного електричного приводу e-4orce він задумався про те, як можна використовувати цю систему на класичному купе. Тепер його задум реалізований у металі.Nissan R32 GT-R EV втратив рядну турбошістку RB26DETT (280 к.с., 353 Нм), п’ятиступінчасту “механіку” і повнопривідну трансмісію ATTESA E-TS. Натомість встановлені два електромотори (на передній та задній осі), кожен з яких розвиває 217 к.с. та 340 Нм. Сукупна віддача системи складає 434 к.с. та 680 Нм. Замість заднього ряду сидінь встановлена тягова батарея ємністю 62 кВт*год від шоу-кара Leaf Nismo RC 02. В результаті GT-R поважчав з 1430 до 1797 кг.Зовні електричний Nissan R32 GT-R EV практично не відрізняється від оригіналу. Його кузов пофарбований металіком Gun Grey, а єдиною прикметою часу стали збільшені колеса з шинами розмірності 235/45 R18 замість стандартних 225/50 R16. Це зроблено, щоб вмістити великі гальмівні диски та механізми від більш сучасного купе Nissan GT-R покоління R35. При цьому нові колеса стилістично повторюють оригінальні. Доопрацюванням також піддалася підвіска: використані компоненти Nismo Sports та Öhlins. Ходова частина переналаштована під збільшену масу електромобіля.На даний момент у компанії Nissanнемає планів ставити таку переробку на потік. З перших днів розробки цей проект електромода тримався на ентузіазмі Редзо Хіраку та його маленької команди, які присвячували йому весь вільний час.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Sony і Honda готують одразу три нових електромобілі.