На Токійському автосалоні компанія Nissan презентувала електронну версію культового Skyline R32 GT-R. Потужність такого купе складає 429 к.с., що набагато більше, ніж у варіанті з ДВЗ.
Проект отримав назву Nissan R32 GT-R EV та ініціатором його став інженер компанії Редзо Хіраку (наразі він очолює відділ силових установок марки Nissan). Електромод побудували на базі купе 1989 випуску. У нього інтегрували два електромотори із сумарною віддачею 429 к.с. і 680 Нм крутного моменту. Запас ходу забезпечує батарея на 62 кВтг від гоночного Leaf Nismo. Для того, щоб її вмістити в авто інженери прибрали заднє сидіння.
Крім нової трансмісії, купе також оснастили спортивною підвіскою Nismo з амортизаторами Öhlins та потужнішою гальмівною системою від R35. Оригінальні 16-дюймові колеса замінили на заводські 18-дюймові. Передні крісла було замінено на кастомні Recaro. Датчики, лічильники та аудіосистема теж набули сучасного вигляду. Їх доповнили цифровими екранами високої роздільної здатності.
Нагадаємо, що класичний Nissan R32 GT-R поставлявся з 2,6-літровим шестициліндровим двигуном із двома турбінами потужністю 276 к.с. і 353 Нм крутного моменту. У компанії заявили, що мета була «не перевершити, а скоріше відповідати продуктивності оригінального GT-R». Адже електрична версія вийшла значно важчою за паливну.