Чому київська перепічка не слідує за індексом інфляції?
Чому київська перепічка не слідує за індексом інфляції?

Чому київська перепічка не слідує за індексом інфляції?

Легендарна київська перепічка, що давно стала символом міста, продовжує викликати увагу не лише своїм смаком, а й ціною. За останні десять років ціна на цей культовий продукт зросла майже в десять разів, що набагато перевищує офіційні показники інфляції. Економіст Михайло Демків звернув увагу на це співвідношення і заявив, що київська перепічка мала б коштувати вдвічі дешевше, якби її ціну прив’язували до індексу інфляції.

У 2010 році київська перепічка коштувала 4 грн 50 копійок, а зараз її ціна досягла 50 грн. Це означає, що ціна зросла на 1011%, в той час як індекс інфляції за цей період збільшився лише на 409%. Це підтверджує, що ціна на перепічку не лише значно перевищує загальний рівень зростання вартості життя, але й викликає питання про економічну справедливість. Для багатьох українців київська перепічка стала не тільки частиною культури та гастрономічною пам’яткою, але й своєрідним індикатором змін у економіці країни. Цікаво, що хоча ціна цього продукту росте майже в десять разів швидше за інфляцію, він залишається популярним і продовжує привертати увагу туристів і місцевих мешканців. Це може бути свідченням того, що незважаючи на зростання цін, символічні продукти і традиції все одно займають важливе місце в повсякденному житті.

З огляду на такі показники, можна лише здогадуватись, чи збереже перепічка свою популярність у майбутньому, чи стане ще одним прикладом “дорогої інфляції”. Але поки що київська перепічка залишається невід’ємною частиною київського колориту.

Теги за темою
ціни
Джерело матеріала
loader
loader