Про це йдеться у розслідуванні редакції MOT фінського видання Yle, передає Укрінформ.
Зазначається, що судном Eagle S, яке підозрюється у пошкодженні електрокабелю Estlink 2 між Фінляндією та Естонією, також володіє дубайська компанія.
Журналісти вивчили походження 149 суден російського «тіньового флоту», які перебувають у санкційних списках Заходу. Розслідування показує, що Росія створила широку міжнародну мережу для обходу економічних санкцій.
«Тіньовий флот» насамперед використовують для транспортування нафти та газу з Росії під прапорами країн, які не підпадають під санкції.
Зокрема, назви судів, прапори та власники, які використовуються РФ, постійно змінюються. Близько третини суден, дані про які вивчили журналісти, змінили свої назви протягом місяця після запровадження санкцій чи пізніше. Майже стільки ж суден змінили власників та керуючі компанії, що відповідальні за їхню діяльність. Понад п'ята частина суден перейшли під інші прапори.
Журналісти вважають, що цифри, ймовірно, є ще більшими, оскільки ЄС та Велика Британія додали до своїх списків санкцій десятки танкерів після середини грудня.
Наголошується, що компанії-власники розташовані не тільки в Дубаї, а й в Індії, Китаї, а також у невеликих острівних державах, де легко приховати справжні відносини власності.
Минулого року до Європи було поставлено рекордну кількість російського скрапленого газу.
Як повідомляв Укрінформ, США розширили санкції проти енергетичного сектору РФ, в тому числі, сотень танкерів тіньового флоту.
Фото: Jussi Nukari / Lehtikuva