У той час як українці стикаються із серйозними труднощами через війну та проблеми з банками, "Ощадбанк" продовжує витрачати мільйони на рекламні кампанії.
Банк у 2025 році запланував витратити 9 мільйонів гривень на рекламу, яка транслюватиметься на великих українських телеканалах та соціальних мережах. Про це стало відомо завдяки тендеру на Prozorro.
Загалом банк планує запустити 15- та 30-секундні ролики на таких каналах, як "Новий", ICTV, СТБ, M1, 1+1 та багато інших. Реклама також буде у Facebook, Instagram, Google Ads, на різних сайтах, у мобільних іграх та навіть на дитячих каналах YouTube.
Ролики будуть виглядати приблизно так:
Але це ще не все. Банк вкладе ще 5 млн гривень у цифрову рекламу, налаштовану виключно для повнолітніх українців. У рекламі "Ощадбанку" рекламуватимуть безбар'єрні послуги, кредити для бізнесу та енергоефективні програми.
А щоб все це виглядало "крутіше", банк витратить 2 млн гривень ще на створення відеороликів. Компанія "Ідея Медіа Груп", заснована Тетяною Черненко, займеться зйомками 10 відео довжиною до 1 хвилини.
Переможці тендерів
- Розміщення реклами по телебаченню – компанія "Стар Ап Плюс". Підприємство було засноване у 2020 році у Києві, а її директор – Анатолій Покровський.
- Розміщення реклами в інтернеті (на веб-порталах) – компанія "Вебпромо", заснована у 2010 році в Києві. Власник та директор компанії – Олександр Поліщук, а також власники Дмитро Лисенко, Антон Воронюк та Юрій Копишинський.
- Створення відеороликів – "Ідея Медіа Груп", київська компанія, яку очолює Тетяна Черненко, дружина колишнього народного депутата Олександра Черненка.
Крім того, Знай.ua повідомляв, тарифи зростають, а водоканали шикують: гроші йдуть на ноутбуки за 100 тис, сумки для них, килимки та дзеркала