Електричний кросовер Skoda Enyaq тепер здатен проїхати майже 600 кілометрів на одному заряді батареї.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Чеський автовиробник оновив популярний кросовер Skoda Enyaq і Enyaq Coupe у середині життєвого циклу. Нагадаємо, що лінійка Enyaq дебютувала у 2020-му, а двома роками пізніше з’явилася версія купе-позашляховик.
Найпомітніші зміни в передній частині, де модель отримала змінену решітку радіатора з підсвічуванням і нові фари з технологією LED Matrix. Цей оновлений дизайн, який отримав назву “Tech-Deck Face”. Профіль задньої частини майже не змінилися.
Є також й функціональні переваги – коефіцієнт лобового опору знизився до 0,245 cd (з 0,264 cd) у кросовера та 0,229 cd (з 0,240 cd) у купе. Оновлена модель вважається найбільш аеродинамічною у лінійці Skoda.
У салоні – 5-дюймова цифрова панель приладів та дисплей інформаційно-розважальної системи діагоналлю 13 дюймів, підігрів сидінь і керма, тризонний клімат-контроль, бездротова зарядка з функцією охолодження та адаптивний круїз-контроль і функцію виявлення сліпих зон.
Місткість батарей залишилася без змін (59 кВт·год та 77 кВт·год), але Skoda вдалося вичавити більше запасу ходу завдяки покращеній аеродинаміці – 431–587 кілометрів згідно з випробувальним циклом WLTP.
На вибір запропоновано три конфігурації електричної трансмісії. Базовий Enyaq 60 (RWD) видає 201 к.с., варіанти Enyaq 85 (RWD) і Enyaq 85x (AWD) мають потужність 282 к.с. Очікується, що флагман продуктивності Enyaq vRS приєднається до лінійки найближчим часом та збереже двомоторну систему потужністю 335 к.с. Є також комплектація Sportline з іншим обвісом, моднішими колесами та спортивною підвіскою.
Приймання замовлень на оновлені Skoda Enyaq і Enyaq Coupe 2025 року на ключових європейських ринках вже розпочато. Ціни стартують приблизно з 44 000 євро.