Голова NVIDIA Дженсен Хуанг: «Ігри ніколи не будуть повністю створені штучним інтелектом»
Голова NVIDIA Дженсен Хуанг: «Ігри ніколи не будуть повністю створені штучним інтелектом»

Голова NVIDIA Дженсен Хуанг: «Ігри ніколи не будуть повністю створені штучним інтелектом»

Виступ CEO NVIDIA Дженсена Хуанга на CES 2025 / NVIDIA
Голова NVIDIA Дженсен Хуанг: «Ігри ніколи не будуть повністю створені штучним інтелектом» - Фото 1

На сцені CES 2025 знов з’явився Дженсен Хуанг, щоб відповісти на запитання журналістів. Голова NVIDIA зокрема розповів про можливу роль штучного інтелекту в іграх.

Журналістів, як і коментаторів ITC.ua, цікавить, до якої межі може дійти допомога ШІ в іграх. Чи зможе штучний інтелект повністю створювати їх? Хуанг відповів, що ні.

NVIDIA представила технологію DLSS 4, яка здатна створювати три додаткових кадри з одного створеного рендерингом. Якщо брати до уваги ще й масштабування роздільної здатності, то виникає ситуація, коли з кожних 16 кадрів відеокарта генерує 15. Раніше журналісти запитали в AMD, чи зможе колись відеокарта створювати 100% пікселів

«Чи можу я сказати вам, що в майбутньому кожен піксель буде створено за допомогою машинного навчання? Так, точно. Це буде в майбутньому», — відповів Френк Азор з її головним архітектор ігрових рішень AMD.

Наступного дня Дженсен Хуанг не погодився з цим.

«Ні. Згадайте, коли вперше з’явився ChatGPT, ми казали: «О, а тепер давайте просто створимо книгу». Але зараз цього вже ніхто не очікує. Вам потрібно дати щось — це називається умова. Ми обумовлюємо чат контекстними підказками. Перш ніж ви зможете відповісти на запитання, ви повинні зрозуміти процес. Контекстом може бути PDF, контекстом може бути вебпошук. Контекст міг бути таким, щоб ви точно сказали, що таке контекст, чи не так? Те ж саме відбувається в іграх. Ви повинні дати контекст. Контекст для відеоігор має бути не лише релевантним з погляду сюжету, але й просторовим, світовим, просторово релевантним. Те, як ви ставите умови, як ви надаєте цей контекст, полягає у наданні деякі початкових фрагментів геометрії або текстур — він може генерувати, він може покращувати решту. … У майбутньому тривимірна графіка буде генерувати обґрунтовані умови», — Розповыв голова NVIDIA.

З DLSS 4 нові відеокарти NVIDIA відтворюють лише один із чотирьох перспективних кадрів. Головне, каже Хунаг, полягає в тому, що вони мають бути відтворені, і за цих умов можна створити інші.

Спецпроєкти

«Те ж саме станеться у відеоіграх у майбутньому … не лише з пікселями, які ми візуалізуємо, але й з геометрією, яку ми виводимо, анімацією, яку ми виводимо, волоссям, яке ми відтворимо у майбутніх відеоіграх».

Хуанг перепросив, якщо його пояснення комусь могли виявитися невдалими, і сказав, що у відеоіграх все ще є і завжди буде роль художників.

«Минуло стільки часу, щоб усі усвідомили, що генеративний ШІ — це справді майбутнє, але вам потрібно обумовити, вам потрібно створити фундамент з авторами, художниками, намірами».

Джерело: PC World

Голова NVIDIA Дженсен Хуанг: «Ігри ніколи не будуть повністю створені штучним інтелектом» - Фото 2
Джерело матеріала
loader
loader