Міністерка культури Великої Британії Ліза Ненді звернулась до платформ YouTube і TikTok із закликом просувати якісніший освітній контент для дітей. Про це пише The Guardian.
Останні статистичні дані показують, що хоча десять років тому діти дивилися в середньому дві години телевізора на день, з тих пір цей показник зменшився більш ніж на 70%. Натомість діти мігрували на YouTube, TikTok та інші потокові платформи у віці від чотирьох до восьми років, сказала Ненді.
У розмові з BBC Radio 4 міністерка сказала, що все більше дітей переходять із телебачення на платформи, такі як YouTube, де знаходять контент, який часто не такої високої якості, як той, що створюють громадські та комерційні мовники.
Відповідаючи на запитання про скорочення на 52% фінансування дитячого телебачення з 2002 по 2018 рік у Британії, Ненді відповіла, що не думає, що більше інвестування в дитячий контент допоможе, оскільки дані свідчать, що хоча було створено більше контенту, але ним не вдалося охопити дитячу авдиторію, яка не дивиться телевізор.
Вона не погодилася з оцінкою ведучої про те, що дитяче телебачення переживає кризу, оскільки воно «справді є однією з перлин» Британії, від CBeebies до свинки Пеппи.
Ненді сказала, що попросила британський регуляторний орган віддати пріоритет дитячому телебаченню. Вона сказала, що для уряду важливо знайти правильний баланс між залученням інвестицій з таких платформ, як Netflix, Amazon і Disney, без «шкоди або витіснення виключно британського контенту».
Нагадаємо, у веерсні YouTube оголосив про запуск нової функції батьківського контролю, що дасть змогу батькам зв’язати свої облікові записи з акаунтами своїх дітей.
- Читайте також: Для батьків зібрали поради, як домовитися з дітьми протидіяти небезпекам у мережі
Фото: unsplash
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.