Закордонні авіаперельоти Зеленського, Шмигаля та міністрів: скільки заплановано витратити у 2025 році
Державне управління справами на 141,4 млн грн замовило послуг з нерегулярних авіаційних перевезень літерними рейсами офіційних делегацій на чолі з президентом України протягом цього року. Прямий договір підписано 1 січня 2025 року з державним підприємством «Україна», повідомляє «Главком» з посиланням на дані ProZorro.
Також цього державного авіаперевізника обрав Господарсько-фінансовий департамент секретаріату Кабінету міністрів України. Урядовці підписали договір вартістю 90,2 млн грн на авіаперельоти прем’єр-міністра, інших вищих посадових осіб та делегацій на чолі з ними.
У вартість кожного рейсу включено витрати на:
- аеронавігаційне обслуговування на маршруті, на підході до аеродрому посадки та в його районі;
- утримання членів екіпажу (виплата добових та оплата проживання);
- утримання іншого персоналу, залученого для організації, забезпечення i виконання рейсу;
- заправка повітряного судна;
- аеропортові збори;
- наземне обслуговування повітряного судна;
- метеозабезпечення та метеоконсультація;
- стоянка в аеропортах посадки тощо.
Крім цього, у доданих документах до договорів зазначено, що ДП «Україна» є єдиним авіаційним перевізником з виконання літерних рейсів вищих посадових осіб, до яких здійснюється державна охорона. До виконання таких польотів залучаються фахові льотчики, які періодично проходять підготовку у сертифікованих навчальних центрах.
Окремо «Главком» за допомогою пошуково-аналітичної системи 007, яка збирає дані про використання публічних коштів, підрахував витрати на авіаперевезення вищих посадовців країни протягом 2022-2024 років. Отже, на закордонні авіаперельоти делегацій на чолі з президентом витрачено 30 млн грн (у 2022 році – 6,17 млн грн, 2023 році – 1,7 млн грн, 2024 році – 21,9 млн грн), на чолі з прем’єр-міністром – 52,4 млн грн (2022 року – 31,1 млн грн, 2023 року – 11,6 млн грн, 2024 року – 9,7 млн грн).
Як повідомляв «Главком», попри війну аеропорт у Львові може запрацювати уже у 2025 році. За словами старшого партнера страхового брокера Marsh McLennan Кріспіна Еллісона, офіційний Київ уже більше як рік веде перемовини з європейською авіаційною владою та авіакомпаніями про відновлення частини авіасполучення. Найпершим можуть відкрити аеропорт «Львів».
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Ff73c9437d1a5612196f18eec4bd4b33e.jpg)
В Україні хочуть зобов’язати магазини відводити під органічні продукти 10% площ
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2F1c9e5a5ab17b3f302291e2e1be9f044a.jpg)
Переробники підвищують ціни на сою з високою якістю
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2Fe46999664169194857c258497b4bb34d.jpg)
Час відповідати новим європейським вимогам: як бізнесу підготуватись до NIS2, GDPR і ISO 27001
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F32500669cc4924f510769a7950764e72.jpg)
Дощі покращили стан і озимих, і ярих культур
Угода про надра зі США: добре чи погано? Що тепер кажуть українські геологи
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2F1b151c7367b52adb852911bcae631e26.jpg)
За результатами 2024 р. KSG Agro збільшив валовий дохід від реалізації у свинарстві на 64%
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F9c20d3e2f65588d2912452dca865a424.jpg)