/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F272bbced1f6566f31fb1da1ffc14a446.jpg)
Про які зміни слід повідомляти ПФУ, аби не втратити субсидію
Про які зміни слід повідомляти ПФУ
У разі виявлення невідповідностей у даних, виплати можуть бути припинені, пише 24 канал з посиланням на Пенсійний фонд.
Для того, аби уникнути подібних ситуацій, слід повідомляти Пенсійний фонд про такі зміни:
- Зміна прізвища, імені чи по батькові.
- Отримання нового паспорта.
- Зміна ідентифікаційного коду або відмова від нього.
- Отримання нового пільгового посвідчення.
- Отримання дублікатів документів, що вимагають оновлення інформації.
Як подати оновлені дані до Пенсійного фонду
Повідомити ПФУ про оновлену інформацію можна таким чином:
- особисто у сервісному центрі фонду;
- через органи міської ради
- у центрах надання адміністративних послуг
- дистанційно: через портал електронних послуг ПФУ, у застосунку "Пенсійний фонд" або через портал "Дія";
- надіславши документи поштою.
Так для цього слід перевірити свої дані та документи та переконатися, що всі зміни, які відбулися в сім’ї, зафіксовані.
Зауважте! Пенсійний фонд дає лише місяць на внесення змін, тому не слід відкладати оновлення інформації.

