Масштабний витік даних гри Halo: від перших концептів до неопублікованого контенту
Масштабний витік даних гри Halo: від перших концептів до неопублікованого контенту

Масштабний витік даних гри Halo: від перших концептів до неопублікованого контенту

Halo 1 / IGN

У мережу потрапили інструменти розробки, неопубліковані матеріали та тестові версії легендарної гри.

90 гігабайтів секретних матеріалів з історії розробки серії Halo опинилися у відкритому доступі. Витік охоплює період із 1998 року, коли студія Bungie після випуску Myth II: Soulblighter працювала над проєктами Oni та Halo: Combat Evolved.

За інформацією датамайнера VISCERAL, витік стався через проєкт Digsite, в межах якого компанія 343 Industries залучила групу модерів для відновлення видаленого контенту зі старих ігор серії. Архів містить розробницькі білди, внутрішню документацію та інструментарій створення Halo. Серед файлів знайшли теки з асетами для 3ds Max, Maya та шейдерами, а також перші бета-версії Halo 1. Особливу цінність має збірка з виставки E3 2000 року, яку використовували для створення трейлера оригінальної Xbox-версії гри, хоча вона несумісна з консоллю.

[Halo]

Today a 90GB Halo Digsite Archive got posted.
It contains some Builds, Tools, docs etc from various Halo Titles.

343 hired a group of community modders to restore cut content from past Halo games, giving them the tools and certain builds back then. #Gaming #Halo #Xbox pic.twitter.com/lWR6Y1Seu7

— VISCERAL (@zvis_ceral) December 26, 2024

У 2024 році студія 343 Industries змінила назву на Halo Studios та продовжує розробку нових частин франшизи на рушії Unreal Engine 5.

Спецпроєкти

«Якщо подивитися на історію Halo, можна виділити дві чіткі глави. Перша – це Bungie. Друга – 343 Industries», — зазначив керівник студії П’єр Гінтце (Pierre Hintze). — Сьогодні гравці прагнуть більшого. Тому ми не просто покращуємо ефективність розробки, а змінюємо підхід до створення ігор Halo. Сьогодні ми починаємо нову главу».

Джерело: Insider gaming, DOU

Джерело матеріала
loader