Китай підняв у небо другий таємничий винищувач – ЗМІ
Китай підняв у небо другий таємничий винищувач – ЗМІ

Китай підняв у небо другий таємничий винищувач – ЗМІ

Другий літак дістав позначення J-36, він відрізняється від попереднього зразка JH-XX меншими розмірами.

Китай підняв у небо ще один винищувач нового покоління, що дістав позначення J-36. Він відрізняється від зразка JH-XX меншими розмірами. Про це The War Zone.

Попри те, що другий літак відрізняється від першого конструкцією крила і кількістю двигунів, імовірно, обидва літаки матимуть однакову авіоніку та озброєння.

Обидва літаки було розроблено двома найбільшими авіабудівними корпораціями Китаю – Ченду (CAC) і Шеньян (SAC). Вони являють собою радикальний відхід від традиційних конструкцій.

Одним із винищувачів виявився винищувач-бомбардувальник, відомий під умовним західним індексом JH-XX, а другим – абсолютно новий бойовий літак. В західних джерелах уже почали називати J-36.

Chengdu JH-XX – це масивний бойовий літак із ромбоподібним крилом і безхвостою конструкцією. У ньому передбачено використання тридвигунної силової установки, що і виділяє його серед сучасних винищувачів. Новий винищувач має ромбоподібну форму крила і подовжені елементи для зниження радіолокаційної помітності.

Літак JH-XX, ймовірно, використовує три двигуни. Це дозволяє підвищити тягу і поліпшити стійкість. Також це, ймовірно, дозволило інтегрувати технологію векторного управління тягою для збільшення маневреності.

У JH-XX встановлено посилене, двоколісне шасі, яке здатне витримувати значне навантаження під час посадки.

Shenyang J-36 – цей апарат, ймовірно розроблений компанією Shenyang Aircraft Corporation. На відміну Chengdu, J-36 являє собою більш компактну платформу з дводвигунною конфігурацією. Він має характерну “лямбда”-подібну форму крила з гострими кутами і поглибленими повітрозабірниками DSI. Це дозволяє знизити радіолокаційну помітність і покращує аеродинамічні характеристики.

J-36 було оснащено двома двигунами з кутастими надзвуковими повітрозабірниками. Це також знижує радіолокаційну помітність і зберігає високу ефективність.

У J-36 використовується стандартне триколісне шасі, що відповідає його меншим розмірам і передбачуваній ролі.

— OedoSoldier (@OedoSoldier)

Нагадаємо, в Китаї успішно випробували найбільший у світі вантажний дрон.





Теги за темою
Відео Літак
Джерело матеріала
loader
loader