Volkswagen скоротить 35 тис. робочих місць, але збереже заводи в Німеччині
Volkswagen скоротить 35 тис. робочих місць, але збереже заводи в Німеччині

Volkswagen скоротить 35 тис. робочих місць, але збереже заводи в Німеччині

Volkswagen оголосила про «Різдвяне диво», представивши масштабні зміни у своїй операційній діяльності в Німеччині, що дозволить уникнути негайного закриття заводів, звільнень або скорочення зарплат. Щоправда, в найближчому майбутньому планується скоротити близько 35 тис. робочих місць, хоча заводи продовжать працювати.

Цього тижня стало відомо, що Volkswagen та профспілкові лідери досягли угоди після 70 годин переговорів, п’яти раундів обговорень і двох масштабних страйків на німецьких заводах компанії, які відбулися минулого місяця. Ці страйки стали найбільшими в історії компанії, залучивши близько 100 тис. працівників.

Volkswagen погодилася залишити 10 своїх заводів у Німеччині працюючими та відновити угоди про гарантію зайнятості до 2030 року. Однак, працівники погодилися на певні поступки, включаючи:

  • Відмову від деяких бонусів;
  • Скорочення кількості постійних працівників серед стажерів;
  • Зменшення виробничих потужностей на 5 заводах, що призведе до зменшення обсягів випуску на 700 тис. автомобілів.

Разом з тим Volkswagen планує скоротити понад 35 тис. робочих місць у Німеччині до 2030 року. Але компанія зробить це, як зазначено, «у соціально відповідальний спосіб». Ці заходи спрямовані на економію близько $4,2 млрд щорічно в середньостроковій перспективі.

Окрім звільнень, менеджери VW також зіткнуться зі значним скороченням зарплат у найближчі роки. Вже у 2024 році близько 4 тис. менеджерів відмовляться від бонусів, що дорівнюють приблизно 10% їхнього річного доходу. Надалі – до кінця десятиліття – їхні доходи ще будуть поступово зменшуватися.

Однак скорочення зарплат не стосується топ-менеджерів, включаючи генерального директора Олівера Блюме. Водночас профспілки наполягають на тому, щоб і старше керівництво компанії також отримало зменшення зарплат на 10%.

Спецпроєкти

Ці зміни відбуваються в той час, коли VW радикально реструктуризує свій бізнес, щоб зменшити витрати, спростити виробничі та розробницькі процеси, а також скоротити час розробки нових проєктів.  Volkswagen також переглядає свою модель продажу електромобілів, щоб залишатися конкурентоспроможною. Компанія зіткнулася зі значним зниженням продажів у Китаї — її основному ринку — та із загостренням конкуренції з боку китайських виробників, таких як BYD, які активно виходять на європейський ринок.

Джерело: electrek

Джерело матеріала
loader