В КМДА розказали, де братимуть гроші на побутову станцій метро на Виноградар, і це не місцевий бюджет
В КМДА розказали, де братимуть гроші на побутову станцій метро на Виноградар, і це не місцевий бюджет

В КМДА розказали, де братимуть гроші на побутову станцій метро на Виноградар, і це не місцевий бюджет

В КМДА розказали, де братимуть гроші на побутову станцій метро на Виноградар, і це не місцевий бюджет

Вартість проїзду в столиці не підвищуватимуть до кінця війни. 

Місцева влада Києва планує взяти кредит, щоб продовжити метро на Виноградар двома новими станціями. Оскільки гроші мають надходити без перерв, аж до моменту запуску потягів. Про це розповів перший заступник голови КМДА Микола Поворозник в інтерв'ю Вечірньому Києву.

"Ми розуміємо, що такий масштабний проєкт, як будівництво метро, не можна фінансувати частково, фінансування має бути безперервним аж до запуску потягів. Зараз ми працюємо над залученням і бюджетних, і позабюджетних ресурсів. Основним джерелом стануть кредитні кошти, щоб забезпечити будівництво до кінця без затримок", – сказав він.

У бюджеті міста також закладено "невелику" суму для реалізації цієї цілі. 

Однак на даний час "Автострада", підрядник будівництва метро на Виноградар, виконує підготовчі роботи власним коштом.

Поворозник додав, що у 2025 році місту доведеться компенсувати транспортним підприємствам 11 млрд грн через занадто низьку вартість проїзду.

Разом з тим він наголосив, що місто не буде підвищувати вартість проїзду до кінця війни, хоча "у Львові проїзд коштує 25 гривень, і це сприймається нормально".

Як писало ZN.UA, за результатами перевірок Державного дорожнього науково-дослідного інституту, це станеться, якщо ремонт мосту не почнеться найближчим часом. Про це читайте у статті "Коли впадуть київські мости, або Ігри "патріотів".

Джерело матеріала
loader