Клієнти Ощадбанку скаржаться на шахрайство: «Грошей досі немає»
Клієнти Ощадбанку скаржаться на шахрайство: «Грошей досі немає»

Клієнти Ощадбанку скаржаться на шахрайство: «Грошей досі немає»

Клієнти державного "Ощадбанку" повідомляють про недостатній захист рахунків від шахраїв, оскільки банківські ліміти не працюють.

Відповідне повідомлення з'явилося на сторінці банку у Facebook.

У банку не пояснюють причини збою, наголошуючи, що розслідуванням займаються правоохоронні органи.

Одна з клієнток поскаржилася, що з її кількох рахунків траншами списували гроші. Банк не блокував операції, попри ліміт у 2 тисячі гривень, і не надіслав жодного попередження.

"Шахраї п'ять разів списали по дві тисячі. Ліміт не спрацював, дзвінка чи SMS не було. Поверніть гроші, це ваша провина!" — обурилася клієнтка.

Жінка вже звернулася до поліції, подала заяву до банку та на повернення коштів, проте гроші досі не повернули. В "Ощадбанку" порадили очікувати результатів розслідування правоохоронців.

Що робити у разі незаконного списання коштів:

Зв'язатися зі службою підтримки банку:

зателефонувати на номери підтримки (вказані на картці чи сайті);

замовити зворотний дзвінок на сайті;

написати у чат-підтримку застосунку.

Заблокувати картку.

Звернутися до кіберполіції:

гаряча лінія 0-800-505-170 ;

онлайн-форма на сайті кіберполіції.

Як убезпечити себе:
Оформити договір страхування від шахрайства можна в будь-якому відділенні банку.

Останні новини України:

Банкомат Ощадбанку списав кошти з картки, але не видав їх: повернути кошти складно.

Ощадбанк заблокував пенсійний рахунок клієнтки: "Виконала всі вимоги і нічого не допомогло".

"Можна прокинутись з пустим рахунком": картку Ощадбанку можуть заблокувати в будь-яку мить.

Теги за темою
Гроші Банк
Джерело матеріала
loader