Виробник транспортних засобів корпорація «Еталон» випустила міський електричний автобус «Мальва Електро А08611». Це дослідний зразок, який наразі пройшов усі випробування і готується до сертифікації.
Електробус «Мальва Електро» створено на базі міського дизельного автобуса «Мальва» А08621, який дебютував торік та вже надійшов у серійне виробництво. Тягове високовольтне обладнання постачає компанія «Інформсервіс» з Молдови.
Новий електробус – це відносно компактна міська модель довжиною 9,5 метра та вагою 12,5 тони. Транспортний засіб оснащений електромотором ДТА-140-4У1 потужністю 190 к. с. (140 кВт) та літій-іонною батареєю місткістю 185 кВт∙год, яка розмістилась на даху. Запас ходу становить 200 км.
Електробус «Мальва Електро» розрахований на 24 місць для сидіння (плюс два відкидні) і 29 місць для стояння, також є місце для крісла колісного. Він має низьку підлогу та пристосований для перевезення осіб з інвалідністю. Автобус обладнали кондиціонером для водія, а кондиціонер для салону можна встановити за доплату. Також можна встановити автономний рідинний обігрівач салону, який працює на дизельному пальному.
«Таке рішення дає змогу краще пристосуватися до умов зимової експлуатації в Україні та забезпечує більший пробіг на одній зарядці», – йдеться у відеопрезентації.
Також повідомляється про наявність камер, світлодіодної оптики та дверцят для підключення зарядного пристрою. Зазначається, що характеристики українського електробуса загалом відповідають характеристикам зарубіжних аналогів, а подальше їх поліпшення відбуватиметься завдяки використанню новітніх акумуляторних батарей і тягових приводів, а також деяких традиційних для електробусів агрегатів і вузлів.
Що стосується ціни електробуса «Мальва Електро», вона орієнтовно втричі вища, ніж вартість дизельного автобуса, яка становить близько €100-110 тис. (без ПДВ). Однак українська версія буде дешевшою за польські та турецькі аналоги з такими самими можливостями та довжиною, які коштують близько €530-550 тис. (без ПДВ). Для порівняння, ціна українського 12-метрового тролейбуса з автономним ходом становить близько €400 тис., а чеського – €700 тис.
Джерело: interfax