Як стати CVO в 20 років: уроки для сміливих
Як стати CVO в 20 років: уроки для сміливих

Як стати CVO в 20 років: уроки для сміливих

Чи має значення вік і наявність досвіду, коли ти на початку кар’єри? Ще 10 років тому, відповідь була б однозначно так. Технології, нові тренди та безперервні зміни на ринку праці роблять можливим те, що нещодавно здавалося нереальним. Стати директоркою з розвитку комунікаційної агенції в 20 — це не міф, а й шанс для тих, хто не боїться сміливо йти в ногу з часом і працювати.

Молодь на керівних посадах: чи впливають вік і досвід на кар’єрний старт?

Здавалося б, кар’єра на посадах рівня C-level — це винятково для тих, хто має досвід і купу кейсів. Однак сьогодні тенденції зовсім інші. Ба більше, молодь здатна принести в бізнес свіже бачення, креативні ідеї та нестандартні підходи, які можуть бути набагато ефективнішими.

Зокрема, у сфері комунікацій, яка вимагає адаптації до змін на ринку, молоді професіонали часто мають перевагу: вони швидко орієнтуються в нових медіа, розуміють потреби поколінь і можуть легко використовувати новітні технології для створення інноваційних стратегій.

Від аналітики до комунікацій: досвід Поліни Мінц

Завдяки тому, що бізнеси стають дедалі більш відкритими до молодих спеціалістів, Поліні Мінц вдалося стати директоркою з розвитку комунікаційної агенції AVERINA в 20 років, але спочатку вона починала свою кар’єру в ролі аналітикині в агросекторі. Головними задачами були: аналіз розвитку сфери як на українському, так і міжнародному ринках, а також збір інформації та комунікація з підприємцями для написання змістовних та експертних оглядів. Згодом вона зрозуміла, що хоче працювати в маркетингу і долучилася до команди AVERINA як асистентка СЕО агенції Романа Загорняка.

Власне, з кожним місяцем директор делегував все більше задач і успішна реалізація одного з проєктів показала Поліну в команді як професіонала. Тоді агенція співпрацювала із фестивалем «СТАДІОН КУЛЬТУРИ», необхідно було залучити блогерів, а також отримати якомога більше органічних згадок в ЗМІ. Ціль була досягнута: про подію написало 100+ українських медіа і фестиваль згадало 200+ блогерів. 

Фестиваль "Стадіон Культури"

Фестиваль «СТАДІОН КУЛЬТУРИ», 2023 р. Фото: AVERINA

Як стати CVO в 20 років: уроки для сміливих - Фото 2

«Загалом рік роботи в ролі асистентки навчив швидко реагувати на зміни в стресових ситуаціях, знаходити вихід у будь-якій ситуації і вміло встановлювати контакт з людьми», — ділиться Поліна. 

 

Через рік роботи в компанії та успішних кейсів її підвищили до рівня директорки з розвитку. 

Звісно, цього прогресу не було б, якби фаундерка агенції Анастасія Аверіна та СЕО Роман Загорняк не дали можливості реалізувати потенціал Поліні. Анастасія та Роман дивилися не на вік, а на навички та прагнення людини. Завдяки такому принципу виходить будувати міцну та сильну команду.

PR Марафон «Комунікації без кордонів», 2024 р.

PR Марафон «Комунікації без кордонів», 2024 р. Фото: AVERINA

Сучасний ринок праці та проблема ейджизму

Проте, незважаючи на значні переваги молоді, багато компаній все ще схильні до ейджизму — упередженості, пов'язаної з віком. Це може проявлятись у відсутності довіри до людей без тривалого досвіду або в несправедливому розподілі шансів на лідерські посади. Такий підхід стримує розвиток як окремих індивідуумів, так і самих компаній, позбавляючи їх можливості пропонувати своїм споживачам більш крутий продукт.

Як стати CVO в 20 років: уроки для сміливих - Фото 4

«Іноді відчуваєш, що тебе оцінюють не за твоїми професійними досягненнями, а за те, в якому році ти народився. Коли це трапляється, ти маєш подвоїти свої зусилля, аби довести компетентність і розвіяти сумніви. Ейджизм — це не лише зовнішня проблема, а й внутрішня. Потрібно навчитися самостійно не ставити собі рамки. Вік не визначає вашу цінність як спеціаліста. Лише дії і результати це роблять» — розповідає нова директорка з розвитку агенції. 


Поліна впевнена, що проблема ейджизму досі актуальна на ринку праці. Це не лише про упередженість до молоді, а й про загальну відмову компаній довіряти нетиповим кандидатам. Вона закликає бізнеси переглянути свої підходи та усвідомити: успішна команда — це баланс досвіду та свіжого погляду.

Як стати директоркою в 20 років

Як стати CVO в 20 років: уроки для сміливих - Фото 5

«Бути рушієм розвитку комунікаційної агенції в 20 років — це не просто питання амбіцій, а й системна робота, постійне самовдосконалення та реагування на виклики часу» — зазначає Поліна.

 

«Мені вдалося досягти наявних результатів завдяки тому, що з перших днів я намагалася показати максимум. Звісно, були факапи, і не один, але в кого їх немає. Було й таке, що через помилку друкарні ми йшли в мінус перед клієнтом на декілька десятків тисяч гривень, але й з цієї ситуації знайшли вихід.

Вважаю, що це все моя школа, яка допомогла досягти результатів, які є зараз. Незважаючи на якісь негативні моменти, хотілося завжди використати всі можливі канали та інструменти, аби досягти бажаного результату. І сьогодні агенція для мене — це не просто комунікаційний бізнес, який допомагає брендам ставати впізнаваними, це про можливість давати людям те, що вони хочуть: впізнаваність, Х2 від щомісячного прибутку або масштабування». 

Сьогодні Поліна здебільшого займається комунікацією з клієнтами, залученням ЗМІ, блогерів в проєкти, а також, звісно, брифуванням команди. Як керівниця в своїй роботі використовує різні інструменти. Наприклад, ШІ, який допомагає виконувати деякі задачі швидше, це може бути написання текстів у соціальні мережі, планування контенту тощо.

«Якщо ви хочете досягти високої посади рано, навчіться брати відповідальність і не боятися питати», — радить Поліна.


AVERINA — комунікаційна агенція, яка робить бізнес впізнаваним. Команда професіоналів підбирає індивідуальний комплекс інструментів, які в результаті створюють унікальний стиль і позитивну репутацію компанії. Серед кейсів компанії: робота з REEBOK, «ДОНОР.UA», IZIBANK, «ВЕНБЕСТ», NAVY, UKLON NIGHT RUN та іншими.

Джерело матеріала
loader