Ринок безлактозних молочних продуктів в Азійсько-Тихоокеанському регіоні зросте з $1,93 млрд торік до $4,36 млрд 2033 року.
Щорічне зростання оцінюється у 8,5%, пише DairyNews.today.
«Попит на безлактозні альтернативи, такі як молоко, йогурт, сир і морозиво, стрімко зростає, оскільки споживачі в Азійсько-Тихоокеанському регіоні віддають перевагу як смаку, так і харчовій цінності. Цей зсув підживлюється урбанізацією, зростанням наявних доходів і підвищеною свідомістю здоров’я на таких основних ринках як Китай, Індія та Японія», — пише видання.
Ключовими чинникам зростання будуть:
- Обізнаність щодо здоров’я та дієти. Підвищення обізнаності про непереносимість лактози та пов’язані з нею проблеми з травленням призвело до збільшення попиту на безлактозні альтернативи. Ці продукти обслуговують важливий сегмент споживачів, які шукають функціональні та засвоювані молочні продукти.
- Інновації та інвестиції в дослідження та розробки. Провідні гравці ринку інвестують значні кошти в дослідження та розробки для покращення якості та різноманітності продуктів без лактози. Прорив у технологіях видалення лактози та рецептурах продуктів дозволив виробляти чудові альтернативи, які зберігають традиційний смак і текстуру.
- Стратегічні альянси та державна підтримка. Співпраця між лідерами галузі та сприятлива урядова політика, спрямована на просування безпечних для здоров’я харчових продуктів, ще більше прискорили зростання ринку.
- Розвиток роздрібної торгівлі. Розвиток платформ електронної комерції та трансформація роздрібної торгівлі покращили доступність, зробивши продукти без лактози більш доступними для споживачів.