Екскерівник Sony розкритикував 100-годинні ігри та пояснив, чому навіть не відкрив Red Dead Redemption 2
Екскерівник Sony розкритикував 100-годинні ігри та пояснив, чому навіть не відкрив Red Dead Redemption 2

Екскерівник Sony розкритикував 100-годинні ігри та пояснив, чому навіть не відкрив Red Dead Redemption 2

Скриншот із гри Red Dead Redemption 2. Фото: Steam

Тривалі ігри та фотореалістична графіка роблять розробку занадто дорогою.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC! Екскерівник Sony розкритикував 100-годинні ігри та пояснив, чому навіть не відкрив Red Dead Redemption 2 - Фото 1

Шон Лейден, який обіймав керівні посади у PlayStation упродовж багатьох років, зокрема був головою SIE Worldwide StudiosЕкскерівник Sony розкритикував 100-годинні ігри та пояснив, чому навіть не відкрив Red Dead Redemption 2 - Фото 2Екскерівник Sony розкритикував 100-годинні ігри та пояснив, чому навіть не відкрив Red Dead Redemption 2 - Фото 3SIE Worldwide Studios (Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios) — це підрозділ Sony Interactive Entertainment, який відповідає за координацію внутрішніх студій розробки відеоігор PlayStation. з 2014 до 2019 року, вважає 100-годинні ігри невідповідними сучасним реаліям.

Витрати на розробку відеоігор зростають удвічі з кожним поколінням консолей. За словами Лейдена, створення топової гри для PS4 коштувало приблизно $150 мільйонів без урахування маркетингу. Для PS5 ця сума може сягнути $300–400 мільйонів, що він вважає абсолютно нестійкою моделлю.

«Ми перетворили AAA-ігри на подобу соборного бізнесу. Чи можемо ми продовжувати будувати ці масивні споруди, що потребують неймовірних затрат праці та часу?» — розмірковує ексочільник PlayStation.

«Я навіть не відкрив Red Dead Redemption 2, бо в мене немає 90 годин. І це водночас із тим, що я на пенсії», — зізнається Лейден. За його словами, довгий час індустрія пишалася показником «100 годин геймплею» як головним досягненням.

Середній вік гравців змістився з 18–23 років до пізніх 20-х та ранніх 30-х. Молоді гравці мають багато часу, але обмежені кошти. Доросла аудиторія, навпаки, може дозволити собі ігри, але не має достатньо вільного часу.

Лейден пропонує скоротити тривалість ігор до 18–23 годин, зосередившись на якісному та захопливому геймплеї.

Спецпроєкти

«Я хочу, щоб уся гра була схожа на той момент у Resident Evil, коли собаки несподівано вистрибують через вікно, і ви від страху випускаєте контролер», — пояснює він.

Визнаючи, що очолював розробку 80–90-годинних проєктів, Лейден зауважує, що не всі години гри були однаково якісними. «Що б зробив Коппола, якби ви пішли посеред його фільму?» — проводить він паралель із кіно.

Додаткову проблему створює прагнення до фотореалістичної графіки, яка потребує значних ресурсів, водночас лише 50% гравців добираються до фіналу гри.

Утім, The Witcher 3, Elden Ring, Baldur’s Gate 3 та навіть згаданий Red Dead Redemption 2 досягли значних успіхів попри свою тривалість. Але скільки студій можуть не витримати спроб конкурувати з такими хітами?

«Я хочу, щоби більше людей проходили ігри до кінця. Щоб вони були настільки захопливими, що гравці прагнули побачити фінал, і щоб на це не потрібно було витрачати три місяці», — каже Лейден.

Джерело: Eurogamer, Gamesradar

Теги за темою
Sony
Джерело матеріала
loader
loader