Використовуючи впізнаване паковання M&M's як відправну точку і запозичивши у цукерок їхню яскраву палітру, колекція Kate Spade New York оживає, стаючи грайливою, багатобарвною та сміливою. Одними з центральних аксесуарів є кросбоді-сумка та гаманець, які поєднують у собі фірмову круглу форму цукерок, логотип М і представлені у яскравій колірній гамі драже.
Лакована сумка-багет представлена у жовтому кольорі та створена на основі дизайну паковання M&M’s з арахісом. Передбачені й такі деталі, як кольорові шматочки шоколаду, що прикрашають блискавку.
Шоколадні ласощі відображаються й у лінійці прикрас: масивних браслетах, подовжених намистах, вишуканих каблучках та підвісках. Прикраси точно копіюють вигляд цукерок – наприклад, браслет імітує розсип драже на руці.
Попри те, що Kate Spade має основну лінійку продуктів класичних форм і кольорів, бренд не боїться експериментувати. Регулярно випускаючи колекції з ноткою грайливості, Kate Spade слідує своїй масштабній стратегії щодо залучення споживачів покоління Z. Саме тому компанія часто звертається до співпраці з іншими великими брендами споживчих товарів, які мають високу прихильність аудиторії та відрізняються доступністю.
Значна частина дизайнерів Kate Spade New York є випускниками Род-Айлендської школи дизайну (RISD), яка фокусується на продуктовому дизайні товарів. Тому команда приділила особливу увагу мікроелементам паковання M&M's, як-от рожевий колір на краю обгортки. Ця характерна особливість зокрема й була відображена у колекції. Команда Kate Spade зазначила, щодо паковання M&M’s є настільки впізнаваним, що вони не бачили потреби її змінювати.
Аби в точності відтворити жовтий колір обгортки M&M's у колекційній сумці, дизайнери Kate Spade закупили арахісове драже у найближчому магазині. Завдяки цьому їм вдалося створити максимально точну копію оригінального паковання, враховуючи усі нюанси кольору та текстури. Щоб забезпечити максимальну схожість з вітринним варіантом, зразки були ретельно протестовані за різного освітлення.
“Kate Spade New York створює речі для яскравого особистого стилю та самовираження. Ми любимо кольори, візерунки та об’ємні текстури, – каже Шарлотта Уоршоу, віцепрезидентка з питань гуртової торгівлі Kate Spade New York в Америці. – Нова капсульна колекція створена для прояву себе, і вона фокусується на наших клієнтах покоління Z”.
“Споживач знаходиться в центрі всього, що ми робимо, і ми хочемо бути частиною того, що йому подобається. Ми знаємо, що однією з пристрастей наших покупців є мода”, — зазначає Джейн Хван, глобальний генеральний менеджер M&M’s.
Колекція M&M’s матиме широке охоплення – лінійка нової капсульної колекції буде доступна в 33 країнах онлайн та у великих магазинах M&M’s, зокрема на Таймс-сквер.
Фото: пресслужба