Meta Platforms, власник Instagram і Facebook заявила сьогодні, що запровадила суворіші правила для рекламодавців фінансових продуктів і послуг, націлених на австралійців, щоб боротися з шахрайством у соціальних мережах.
Цей крок був зроблений після того, як у жовтні Meta заявила, що видалила 8000 так званих рекламних роликів «приманки знаменитостей» у рамках зусиль з австралійськими банками з приборкання шахрайства, яке використовує зображення відомих людей, щоб обманом змусити споживачів дати гроші на фальшиві інвестиційні схеми.
Рекламодавці тепер повинні будуть підтверджувати інформацію про своїх бенефіціарів і платників, включаючи номер ліцензії на фінансові послуги в Австралії, перш ніж вони зможуть розміщувати рекламу фінансових послуг, сказав Meta.
«Запровадження верифікації фінансових рекламодавців є важливим додатковим кроком до захисту людей в Австралії від цих витончених шахраїв», — сказав у заяві керуючий директор Meta ANZ Вілл Істон.
Після того, як рекламодавці пройдуть перевірку, вони повинні будуть включити в свої оголошення інформацію про своїх платників і бенефіціарів, яка відображатиметься в застереженні «Ким оплачено» після схвалення оголошення, повідомила компанія.
Минулого місяця лівоцентристський уряд Австралії відмовився від планів штрафувати інтернет-платформи на суму до 5% їх світового доходу за неспроможність запобігти поширенню дезінформації в Інтернеті.
Законопроєкт був частиною широкомасштабних регуляторних репресій Канберри, де лідери скаржилися, що закордонні технологічні платформи переважають суверенітет країни, і був прийнятий напередодні федеральних виборів, які мають відбутися через рік.