Електричні паркетники побудовані на новій платформі із застосуванням компонентів архітектури MEB концерну. Вже оголошено стартові ціни.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Індійська компанія Mahindra презентувала два нових електричних кросоверів – XEV 9e та BE 6e. Моделі розроблено на новій платформі Inglo із застосуванням компонентів архітектури MEB концерну Volkswagen, хоча у пресрелізах німецький автогігант не згадується. Характерними рисами дизайну новинок є безліч гострих граней та складна оптика.
Габарити молодшого паркетника Mahindra BE 6e становлять 4371x1907x1627 міліметрів. Кросовер Mahindra XEV 9e значно більший: 4790x1905x1690 мм. Але колісна база в обох моделях однакова – 2775 міліметрів. Дорожній просвіт – 207 мм.
Програмне забезпечення розроблено на базі потужного процесора Snapdragon 8295. що забезпечує роботу численних електронних помічників, включаючи адаптивний круїз-контроль з автопілотом другого рівня.
Салони обох машин відрізняються. У молодшого паркетника Mahindra BE 6e встановлено два екрани по 12,3 дюйма (панелі приладів та мультимедійної системи), а також проєкційний дисплей. Старша Mahindra XEV 9e може похвалитися одразу трьома дисплеями на передній панелі (всі по 12,3 дюйма).
На старті продажів кросовери запропоновано з єдиним заднім електромотором потужністю 231 або 286 кінських сил та крутним моментом 380 Нм. Тяглові батареї BYD Blade місткістю 59 або 79 кВт∙год забезпечують запас автономного ходу до 656 або 682 кілометрів відповідно. Mahindra настільки впевнена в китайських акумуляторах, що дає на них довічну гарантію.
В Індії обидва електричні кросовери вже доступні для замовлення. Mahindra BE 6e коштує від 1,89 млн рупій ($22 400), за Mahindra XEV 9e доведеться викласти мінімум 2,19 млн рупій ($25 900). У салони дилерів електромобілі надійдуть на початку наступного року.