Останні опитування свідчать, що увага до знижок на Чорну п’ятницю спадає з року в рік.
Так, цьогорічне опитування Rakuten Viber показало, що 64% українців не вірять у знижки (так само, як і торік), тоді, як кількість тих, хто не купуватиме нічого на Чорну п’ятницю зросла до 83% (торік 66%) і лише 4% респондентів планують «шопитись» ще активніше, ніж торік.
Серед категорій, на які українці планують звертати більшу увагу під час покупок виділяються одяг та взуття — 34%, а також їжа та алкоголь — 13%.
12% опитаних громадян планують придбати ґаджети, і лише 9% — техніку для дому. Так само по 9% у товарів для дітей та косметики й вітамінів.
6% респондентів планують придбати товари для домашніх улюбленців, 5% — товари для дому та ремонту, і 2% — товари для авто. Ще 1% планує витратити кошти на придбання підписок чи абонементів за знижкою.
Зазначається, що участь в опитуванні взяли 30 000 користувачів застосунку Viber (розподілу за віком, регіонами тощо, у пресрелізі на жаль, наведено не було).