Популярна фраза "Русский военный корабль, иди на х**", яка стала символом українського спротиву, не зможе стати торговою маркою. Суд Європейського Союзу вирішив, що зареєструвати її як бренд не вийде, оскільки це більше політичне гасло, ніж комерційна ідея. Чому відмовили?
Як повідомляє CNN, суд постановив, що ця зухвала фраза, яка пролунала від захисників острова Зміїний на початку повномасштабної війни, надто тісно пов'язана із боротьбою України проти російської агресії.
На їхню думку, вона асоціюється з політичним посланням, а не з "комерційним походженням товарів".
Ці слова стали культовими та прикрашали все: футболки, поштові марки, плакати і навіть дорожні знаки. Державна прикордонна служба України планувала використовувати бренд для продажу товарів та надання освітніх, розважальних та спортивних послуг.
Історичний контекст
Що далі?
Прикордонна служба поки не коментує, але, судячи з популярності фрази, вона продовжить жити своїм життям – на футболках, мистецтві та серцях українців. Адже іноді бренд – це не товарний знак, а символ сили та єдності.
Раніше ми писали, General Motors збирає крихітний автобудинок: влізе кав'ярня, СТО та спальня, а вага - всього 900 кг
Крім того, Знай.ua повідомляв, окрім сантехніки та худоби, у заставу під кредити росіяни почали залишати секс-іграшки