В Україні офіційно заборонять «небажані дзвінки» та зобов’яжуть операторів розкривати дані тих, хто їх здійснює — деталі законопроєкту
В Україні офіційно заборонять «небажані дзвінки» та зобов’яжуть операторів розкривати дані тих, хто їх здійснює — деталі законопроєкту

В Україні офіційно заборонять «небажані дзвінки» та зобов’яжуть операторів розкривати дані тих, хто їх здійснює — деталі законопроєкту

В середу Верховна Рада схвалила за основу законопроєкт 8153 «Про захист персональних даних», який серед іншого передбачає нові статті про «відстеження та заборону зловмисних або небажаних дзвінків абонентам мобільного зв’язку».

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC! В Україні офіційно заборонять «небажані дзвінки» та зобов’яжуть операторів розкривати дані тих, хто їх здійснює — деталі законопроєкту - Фото 1

Згідно з текстом документа, який переглянула Судово-юридична газета, пропонується на рівні закону закріпити «заборону здійснення небажаних викликів або направлення повідомлень», а також дати можливість абоненту подати письмовий запит оператору щодо їхнього відстеження чи встановлення контактних даних людини, або компанії, яка їх здійснює/надсилає. 

Запит на встановлення контактних даних має бути поданий у письмовій формі й містити інформацію, яка підтверджує, що абонент отримує небажані виклики з номера, який згадується в заяві, а також письмове зобов’язання використовувати дані, які надасть оператор, виключно з метою захисту своїх інтересів у суді. Постачальник електронних комунікаційних мереж чи послуг зобов’язаний надати відповідь протягом 10 днів — задоволення запиту чи відмову (у випадках, якщо абонент не надав необхідних даних у заяві).

У разі позитивної відповіді, вона міститиме інформацію про номер кінцевого (термінального) обладнання та ім’я (назву) абонента, який здійснює небажані виклики чи відправляє повідомлення, а також (за наявності) адресу реєстрації місця проживання чи адресу реєстрації юридичної особи. Додатково оператор має повідомити абонента, чиїми даними поділився, про звернення протягом трьох робочих днів з моменту надання відповіді. 

Якщо оператор отримає заяву щодо відстеження зловмисних або небажаних викликів, то має тимчасово (але не більше 3-х місяців) записувати походження всіх викликів до кінцевого термінального обладнання абонента чи кінцевих пунктів мережі, включаючи ті, для яких існує вимога неідентифікації. Постачальник послуг також має зберегти дані про відстеження та надати їх абоненту у письмовій формі.

Спецпроєкти
Теги за темою
Україна
Джерело матеріала
loader
loader