Експерти вважають, що без ремонту літаки Airbus neo масово почнуть виводити з експлуатації приблизно з 2026 року.
З66 російських літаківA320/А321neo зараз простоюють 34. Про це пише з посиланням на джерела.
Зазначається, що деякі злітаківперебувають у резерві, абизберегти ресурс двигунів до високого сезону. Однак за оцінкою співрозмовників газети, від 10 до 15 бортів можуть не повернутися до польотів.
На думку експертів, без ремонту літаки Airbus neo масово почнуть виводити з експлуатації приблизно з 2026 року.
Як повідомляється, найгірші справи у авіакомпанії S7, у якої не використовуються 31 з 39 літаків Airbus. На них стоять двигуни від американської компанії Pratt&Whitney, які ремонтує тільки сам виробник. Також російська авіакомпанія не може купити нові двигуни через санкції.
На літаках Airbus, що належать Уральським авіалініям, встановлений двигун від французької компанії CFM, окремі частини якого можна завезти до Росії. Однак один із їхніх літаків вже припаркований через вичерпаний ресурс двигуна, а взимку на паркування вирушать ще кілька, щоб продовжити термін служби двигунів.
Нагадаємо, російські авіакомпанії під впливом західних санкцій, які обмежили постачання нових літаків та заборонили обслуговування наявних, почали втрачати літаки.
Як повідомлялося, в Росії спостерігається колапс в цивільній авіаційній галузі. Несправності цивільних суден почастішали після того, як західні санкції відрізали РФ від сертифікованого ремонту лайнерів і поставок оригінальних запчастин.