Після тривалої рекламної кампанії Hyundai представила довгоочікуваний трирядний електричний кросовер Ioniq 9. Новинка є аналогом Kia EV9 і складе конкуренцію на ринку Tesla Model X, BMW iX.
Зовні Ioniq 9 повторює концепт SEVEN, представлений кілька років тому. У нього атлетичний кузов, трохи похилий дах, товсті D-стійки, оптика з параметричними пікселями та квадратні колісні арки. У кросовера вбудовані дверні ручки та 19-дюймові колісні диски з багатоспицевим дизайном (за доплату доступні 20- та 21-дюймові). Коефіцієнт лобового опору Hyundai 0,259. Доступно 16 варіантів кольорів для кузова.
Це перший Hyundai, який відмовився від антени на даху і натомість використовує лобове скло для GPS та супутникового радіо, приладову панель для підключених автомобільних сервісів та скло задніх дверей для радіо FM/AM. Кабіна кросовера досить простора та оснащена відповідно до останніх тенденцій у даному сегменті ринку.
Є великий вигнутий екран, який поєднує в собі 12-дюймову цифрову панель приладів і 12-дюймовий дисплей мультимедійної системи. Ioniq 9 оснащений аудіосистемою Bose із вісьмома динаміками, портами USB-C та системою фонового освітлення. Доступний широкий перелік систем допомоги водієві, а також помічників безпеки. Серед них Forward Collision-Avoidance Assist 2, Lane Keeping Assist, Blind-Spot Collision-Avoidance Assist, Safe Exit Warning, Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist і High Beam Assist. Також кросовер оснащений 10 подушками безпеки.
Оздоблення кабіни виконано екологічно чистими матеріалами, у тому числі перероблену ПЕТ-тканину і екооброблену шкіру Ioniq 9 буде пропонуватися в шести- і семимісцевій конфігурацією Сидіння другого ряду оснащені функцією повороту, як у EV9.
Передбачено три варіанти новинки: Long Range RWD, Long Range AWD і Performance. Крім зовнішніх відмінностей, передбачені також і технічні. Запас ходу кросоверу в 620 км. 110,3 кВтг.
Варіант Long Range AWD отримав додатковий двигун на передній осі, який додає 94 к.с. та 255 Нм. На вершині діапазону знаходиться Ioniq 9 Performance, оснащений парою електродвигунів потужністю 214 к.с. Ця модель може розігнатися місця до «сотні» за 5,2 секунд, тоді як Long Range AWD потрібно 6,7 секунд, щоб досягти тієї ж позначки, а Long Range RWD – 9,4 секунд. Максимальна швидкість – 200 км/год.
Hyundai Ioniq 9 вийде на ринок Кореї та США у першій половині 2025 року, а на ринку Європи та інших країн з’явиться наприкінці року. Специфікації та ціни будуть оголошені пізніше.