Якщо в мобільному застосунку "Резерв+" відсутні дані щодо відстрочки у разі її наявності, це означає, що оператор Територіального центру комплектування не вніс дані в реєстр.
Як передає Укрінформ, про це розповіла заступниця міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко у телеетері.
"Резерв+" відображає все, що оператор ТЦК вносить в "Оберіг" (Єдиний електронний реєстр призовників, військовозобов'язаних та резервістів - ред.). Якщо на руках є папірець про відстрочку, а у "Резерв+" його немає, то це означає, що оператор ТЦК не вніс дані у реєстр. Потрібно звернутися до служб підтримки, і оператор внесе ці дані в реєстр. Це відобразиться у "Резерв+", - сказала Черногоренко.
За її словами, під час замовлення відстрочок через "Резерв+" послуги оператора не потрібні.
"Як тільки ви замовляєте цю відстрочку, то ми перевіряємо це в інших реєстрах. Наприклад, в реєстрі актів цивільного стану, якщо це багатодітні батьки, і складаємо результат одразу в "Оберіг", і в режимі двох-трьох секунд ви бачите це в "Резерв+". Ми вчора додали в "Резерв+" третій тип онлайн-відстрочок - це багатодітні батьки. Спершу для тих, хто має трьох або більше неповнолітніх дітей в одному шлюбі", - додала заступниця.
Вона зазначила, що це пов'язано з синхронною роботою з іншими реєстрами. Також ці дані мають бути отримані з Державного реєстру актів цивільного стану Мін'юсту.
"Для того, щоб цією відстрочкою скористатися, а я нагадаю, що вже більше 150 000 людей скористалися відстрочкою в смартфоні, потрібно авторизуватися в "Резерв+" і завантажити свій військово-обліковий документ, натиснути пункт "Подати запит на відстрочку". Кілька кліків, трохи очікування і статус відстрочки відображається у вашому військовому документі", - зауважила Черногоренко.
Вона нагадала, що онлайн-відстрочка має юридичну силу і повністю заміняє паперовий дкоумент. Також в планах Міноборони реалізувати кожен тип відстрочок в наступній черзі.