Процедура передачі показників лічильника газу є досить простою, але у багатьох українців все ще залишаються питання, особливо після того, як минулого року вони несподівано для себе змінили постачальника.
Українцям розповіли, кому саме слід передавати показники приладу - національному оператору "Газмережі", що входить до складу "Нафтогазу", або до самої компанії.
Саме з таким питанням звернулася клієнтка на сторінці "Нафтогазу" до Facebook .
[quote author=""]"Кнопка "Внести показники" знаходиться в особистих кабінетах Нафтогазу та Миколаївської філії Газсеті. У якому кабінеті передавати свідчення? Можливо, передавати потрібно одночасно в обох кабінетах?" - Написала вона.
У компанії відповіли, що в даному випадку, якщо оператором є Миколаївська філія, передавати показники лічильника можна на особистому сайті "Газмережі" або в тому ж таки "Нафтогазі" - різниці немає. Головне встигнути робити це вчасно – з 28 по 5 число кожного місяця.
Також клієнтам надали інші способи передачі показників:
- в особистому кабінеті на сайті gas.ua
- у чат-боті GASUA у viber, telegram та месенджері Facebook
- за допомогою голосового меню, зателефонуйте до контакт-центру за номерами нашої гарячої лінії та виберіть кнопку 2. Телефони:
066-300-2-888 (Vodafone)
098-300-2-888 (Kyivstar)
093-300-2-888 ( Lifecell). - За допомогою SMS-повідомлення на номер 4647.
"Ви можете передавати свідчення лічильника за допомогою одного з цих сервісів і не потрібно дублювати свідчення лічильника на сервісах обох компаній", - додали в Нафтогазі.
Раніше ми повідомляли, що "Нафтогаз" дозволив українцям самі робити дуже важливу довідку: можна заощадити тиждень.