BYD святкує випуск 10 млн електрифікованих автомобілів – шлях довжиною у 30 років від батарей до лідера ринку
BYD святкує випуск 10 млн електрифікованих автомобілів – шлях довжиною у 30 років від батарей до лідера ринку

BYD святкує випуск 10 млн електрифікованих автомобілів – шлях довжиною у 30 років від батарей до лідера ринку

Китайський автогігант BYD досягнув значного рубежу, випустивши свій 10-мільйонний автомобіль на нових джерелах енергії (NEV). В цю категорію входять електромобілі та гібриди. Це видатне досягнення для компанії, яка почала свою діяльність у 1995 році як невеликий виробник батарей, а менш ніж за 30 років перетворилася на світового лідера на ринку електромобілів.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC! BYD святкує випуск 10 млн електрифікованих автомобілів – шлях довжиною у 30 років від батарей до лідера ринку - Фото 1

Ювілейним автомобілем став седан Denza Z9, офіційно представлений на автошоу в Гуанчжоу 2024 року. Машину було передано Фену Цзі, генеральному директору Game Science, компанії, що створила популярну відеогру Black Myth: Wukong. Партнерство між BYD та Game Science передбачає використання технології BYD для цифрового збереження культурних артефактів.

BYD святкує випуск 10 мільйонів електрифікованих автомобілів – шлях довжиною у 30 років від батарей до лідера ринку

Denza Z9 доступний у версіях як плагін-гібрид, так і повністю електричний автомобіль. Початкова ціна авто становить приблизно €41700. Він оснащений технологією BYD e3 — спрощеною версією їхньої реміум-платформи e⁴, побудованою на архітектурі Xuanji. Автомобіль має три моторні системи незалежного приводу та двомоторну систему рульового управління задніми колесами, що забезпечує високу продуктивність і керованість. Перші постачання очікуються на початку грудня.

Історія успіху BYD

Історія BYD почалася у 1995 році з команди лише з 20 співробітників. Сьогодні компанія налічує понад 900 тис. працівників, із яких 110 тис. займаються дослідженнями та розробками. У 2003 році BYD увійшла в автомобільну індустрію, придбавши компанію Qinchuan. Після початкових невдач з моделлю 316, компанія досягла успіху з моделлю F3 у 2005 році, продавши 100 тис. одиниць за 14 місяців. Цей прорив мотивував BYD розвивати інноваційні технології гібридів, включаючи запуск першої платформи DM у 2008 році.

У 2021 році BYD представила четверте покоління платформи DM із варіантами, орієнтованими на продуктивність (DM-p) та економічність (DM-i). Цього року було запущено п’яте покоління платформи DM, яке ще більше покращило ефективність. За останні 4 роки компанія зросла від продажів менше ніж 30 тис. автомобілів на місяць до понад 500 тис. одиниць на місяць сьогодні.

Досягнення та перспективи

У 2021 році BYD стала першим китайським автовиробником, який випустив 1 млн NEV. У 2022 році компанія припинила виробництво автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння, зосередившись лише на плагін-гібридах та електромобілях. Продажі NEV продовжують зростати, досягнувши 3,25 млн одиниць за перші десять місяців 2024 року, що на 36,49% більше, ніж торік. Аналітики прогнозують, що до 2026 року глобальні постачання BYD досягнуть 6 млн автомобілів, значна частина з яких припадатиме на міжнародні ринки.

Джерело: arenaev

Джерело матеріала
loader