У разі систематичної несплати рахунків за воду підприємство має право припинити надання послуг. Після цього недобросовісний споживач зіткнеться із низкою неприємних наслідків, адже відновити водопостачання буде непросто.
Про це розповіли у фахівці КП "Дніпроводоканал" у коментарі для видання "Наше місто".
Комунальники зазначають, що споживачі активно накопичують заборгованість, у тому числі за водопостачання та водовідведення. Щоб хоч якось спонукати людей платити за отримані послуги, водоканальники проводять відключення боржників.
"Мета таких заходів - забезпечити стабільну роботу комунальної системи та спонукати споживачів своєчасно оплачувати послуги", - кажуть у "Дніпроводоканалі".
Домогосподарства, які накопичили "критичну" заборгованість, одержують попередження про можливе відключення за 30 днів. Якщо цей час споживач не виплачує суму чи звертається до оформлення договору реструктуризації - надання послуг припиняється.
У "Дніпроводоканалі" зазначають, що якщо воду було "відрізано" за борги, то споживачеві вже не буде достатньо погасити борг. Додатково доведеться сплатити послугу повторного підключення, а це непотрібні витрати, яких можна уникнути.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, якими будуть відключення у разі холодної зими: "енергоексперт закликав готуватися".