Водоканал розпочав перевірки: як уникнути проблем
Водоканал розпочав перевірки: як уникнути проблем

Водоканал розпочав перевірки: як уникнути проблем

Працівники служби збуту КП «Дрогобичводоканал» почали обхід споживачів, які мають заборгованість за отримані комунальні послуги. На 1 листопада загальна сума боргу населення перед підприємством становить 26,4 мільйона гривень, включаючи абонентську плату.

Це серйозна сума, яка створює дефіцит фінансування для водоканалу і ускладнює забезпечення стабільної роботи підприємства в режимі 24/7, адже від цих коштів залежить безперебійне постачання води та забезпечення інших комунальних послуг, пише Водоканал-Дрогович.

Працівники водоканалу / фото: Херсонська міськрада

З початку 2024 року заборгованість населення зросла на 1,1 мільйона гривень, що лише збільшує тиск на фінансову ситуацію підприємства. З метою вирішення проблеми працівники водоканалу залишають боржникам письмові повідомлення з вимогою якнайшвидше погасити борг.

Як зазначає начальник служби збуту Роман Яджак, на даному етапі для споживачів найпростішим способом вирішення є своєчасна оплата заборгованості, щоб уникнути подальших складнощів.

Співробітник водоканалу. Фото: скрін youtube

У разі, якщо боржники не відреагують на попередження, водоканал буде змушений вжити більш жорстких заходів. Це може включати звернення до суду або застосування інших законних методів для стягнення боргів.

Водоканал наголошує на важливості своєчасної сплати, щоб уникнути негативних наслідків і забезпечити стабільне функціонування комунальних служб міста.

Крім того, Знай.ua повідомляв, жарти закінчилися: за несплату боргів за комунальні послуги відключать водопостачання

Джерело матеріала
loader
loader