Генерація мандрівників: чому покоління Z використовує подорожі для кар'єри
Генерація мандрівників: чому покоління Z використовує подорожі для кар'єри

Генерація мандрівників: чому покоління Z використовує подорожі для кар'єри

Згідно з новим дослідженням American Express, майже три п'ятих (59%) представників покоління Z кажуть, що будуть більше подорожувати по роботі протягом наступних 12 місяців, повідомляє 24 Каналз посиланням на Globetrender. Це найбільше серед усіх опитаних поколінь.

Які можливості дають ділові поїздки

Респонденти вважають, що ці можливості є важливими для їхньої кар'єри, оскільки підвищують їхню привабливість для потенційних роботодавців (81%) та розширюють можливості для просування по службі в їхній нинішній компанії (83%).

Дослідження показало, що представники покоління Z є одними з найбільш відданих діловим подорожам.

Серед усіх опитаних поколінь вони найчастіше повністю згодні з тим, що поєднують бізнес і відпочинок в одній поїздці, щоб максимізувати свою продуктивність і, як наслідок, здійснювати менше перельотів (44%).

Які можливості дають ділові поїздки
Які можливості дають ділові поїздки / Фото iStock

Це також покоління, яке повністю погоджується з тим, що вони можуть ефективно розставляти пріоритети під час ділових поїздок (54%).

Майже три чверті (74%) працівників покоління Z також стверджують, що зазвичай працюють довше під час відряджень, більше, ніж представники будь-якого іншого покоління – в середньому на 4,6 додаткових години за робочий день у порівнянні зі звичайним робочим днем в офісі, згідно з даними дослідження.

Водночас представники молодого покоління більш схильні враховувати питання сталого розвитку під час ділових поїздок порівняно з іншими віковими групами. Майже половина (48%) представників покоління Z стверджують, що активно працюють над цим питанням зі своїм роботодавцем.

Чому представникам покоління Z сильно пощастило

Представникам покоління Z, які прагнуть поєднувати роботу з мандрами, пощастило, оскільки компанії збільшують свої бюджети на ділові поїздки, щоб привабити молодих талантів.

Покоління Z прагне до ділових подорожей
Покоління Z прагне до ділових подорожей / Фото iStock

Дослідження Value of Business Travel Report, проведене Travel Perk, підтверджує, що зараз компанії витрачають в середньому 2 282 фунтів стерлінгів на одного співробітника на ділові поїздки щорічно, причому майже половина з них планує збільшити свої бюджети на відрядження до 2025 року.

Три чверті компаній, опитаних у дослідженні 2024, стверджують, що ділові подорожі мають вирішальне значення для амбіцій зростання їхніх організацій, тоді як близько третини (32%) вважають, що ділові подорожі – це спосіб надати співробітникам можливість професійного розвитку.

Розвиток працівників – ключ до успіху компанії. У "МакДональдз" це добре знають, а тому підтримують таланти кожного працівника. До прикладу, програма JUMP дозволяє менеджерам середньої ланки швидко піднятися кар’єрними сходинками, забезпечуючи необхідні навички для подальшого успіху.

Джерело матеріала
loader
loader