Сьогодні, 18 листопада, підрозділ Daimler Buses презентував новинки в галузі електромобільності. Це майже серійний варіант міжміського автобуса eIntouro. Машина отримала літій-залізо-фосфатні акумулятори від магістрального тягача eActros 600. Можливе встановлення двох блоків, кожен з яких має ємність 207 кВт.год.
Зарядка до 300 кВт.год. займає 90 хвилин, а одного блоку – 70 хвилин. Термін служби батарей становить 15 років. Mercedes-Benz eIntouro збираються запустити у виробництво вже 2026 року. Будуть доступні два варіанти – довжиною 12,8 та 13,09 м, пасажиромісткістю від 50 до 63 чол.
Для eIntouro буде також запропоновано таке ноу-хау як дистанційне оновлення програмного забезпечення, без необхідності відвідування сервісної станції. Таким чином, Daimler Buses стане першим виробником автобусів у Європі, який запропонує таку корисну послугу. До кінця десятиліття Daimler Buses обіцяє також запустити у виробництво й туристичні автобуси на електротязі.
Ще одна презентована новація від Daimler Buses – нікель-марганець-кобальтові акумулятори четвертого покоління (NMC 4). Вони мають на 6% вищу щільність енергії, ніж NMC 3. Це дозволить міському електробусу eCitaro проїжджати без підзарядки до 500 км, а у варіанті з водневими паливними елементами як розширювач діапазону – до 700 км. Старт продажу електробусів із батареями NMC 4 запланований на початок 2026 року.