Клієнт ПриватБанку втратив доступ до свого рахунку після продажу квартири: "Сказали, що рішення остаточне"
Клієнт ПриватБанку втратив доступ до свого рахунку після продажу квартири: "Сказали, що рішення остаточне"

Клієнт ПриватБанку втратив доступ до свого рахунку після продажу квартири: "Сказали, що рішення остаточне"

Один із клієнтів ПриватБанкурозповів, що банк односторонньо розірвав з ним ділові відносини після того, як він продав свою квартиру за програмою "єОселя".

Інформація про це з’явилася в скарзі на порталі Мінфін.

6 листопада 2024 року клієнт ПриватБанк успішно продав свою квартиру в рамках програми "єОселя". Покупець скористався кредитом від Укргазбанку, і гроші були перераховані на рахунок продавця в ПриватБанку. Клієнт ПриватБанк зазначив, що сплатив податки та всі необхідні збори.

Наступного дня, 7 листопада, ПриватБанк провів ретельну перевірку угоди. Клієнт ПриватБанк повідомив, що були перевірені джерела його доходу, документи на квартиру, а також угоди з забудовником і покупцем. Після цього ПриватБанк підтвердив, що кошти є "чистими" і не буде питань щодо їх походження.

10 листопада клієнт перерахував частину цих коштів на рахунок знайомої, щоб погасити борг. Однак вже 11 листопада він виявив, що доступ до його акаунту в "Приват24" заблоковано.

"Банк повідомив, що розриває зо мною ділові відносини безповоротно, не надавши жодних пояснень", — розповів він.

Згодом клієнт ПриватБанк дізнався в банку, що його підозрюють у можливій причетності до шахрайських схем, зокрема до так званого "дропу" — використання підставних осіб та рахунків для здійснення фінансових операцій.

Попри прохання роз’яснити ситуацію та відновити співпрацю, банк відмовився надати будь-які документи або можливість вирішити проблему. "Мені сказали, що рішення остаточне, і банк більше не має наміру співпрацювати зі мною", — додав клієнт.

ПриватБанк офіційно прокоментував ситуацію, що виникла, і пояснив свої дії, посилаючись на вимоги чинного законодавства та фінансового моніторингу.

"ПриватБанк здійснює свою діяльність виключно в рамках національних законів та нормативно-правових актів, встановлених Національним банком України, що регулюють банківську сферу", — йдеться у відповіді банку.

Крім того, банк зазначив, що клієнт має можливість перевести залишок коштів на рахунок в іншому фінансовому установі.

Останні новини України:

Увесь час перебувала у лікарні: у клієнтки "ПриватБанку" забрали понад 10 тисяч після викрадення карток.

Клієнт ПриватБанку хотів зняти з картки долари, але одержав не всі гроші: "Видали 75% суми".

Ощадбанк не видав грошей: у відділенні банку заявили, що коштів немає.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader