Похоронне бюро пропонує послугу "лежання в труні", щоб поміркувати про життя і смерть
Похоронне бюро пропонує послугу "лежання в труні", щоб поміркувати про життя і смерть

Похоронне бюро пропонує послугу "лежання в труні", щоб поміркувати про життя і смерть

Інновація "кафе-труна" приваблює молодь до похоронного бюро, щоб полежати у відкритих трунах, сфотографуватися, примиритися зі смертю.

120-річне похоронне бюро в Японії запровадило унікальну послугу "кафе з труною", де відвідувачі можуть полежати в труні, щоб поміркувати про життя і смерть.

Про це пише SCMP.

Похоронне бюро Kajiya honten, розташоване в місті Футцу, префектура Тіба, засноване 1902 року в епоху Мейдзі, нещодавно запустило цю ініціативу у співпраці з компанією, що займається постачанням ритуальних послуг.

Розташоване на першому поверсі головної будівлі, кафе відкрилося у вересні і має три унікально оформлені труни золотого, зеленого та жовтого кольорів.

Кожна з них прикрашена квітковими візерунками та креативними мотивами, щоб зробити досвід більш комфортним для відвідувачів, які бажають полежати в них і поміркувати.

Розташоване подалі від похоронного залу, кафе також гарантує, що відвідувачі не зустрінуть жодного учасника похорону.

Цей досвід коштує 2,200 єн (14 доларів США) і приваблює багатьох клієнтів, зокрема пари, які фотографуються разом.

Кійотака Хірано, 48-річний президент компанії, розповів, що натхненням для цієї концепції послужив його особистий досвід, коли у віці 24 років раптово помер його батько.

"У той час як більшість молодих людей думають про весілля, мало хто замислюється про похорон. Однак, кожен може підходити до цього досвіду по-різному. Дехто може захотіти закрити кришку труни на декілька хвилин, щоб подумати про те, як би вони хотіли жити до того, як прийде їхній час", - сказав Хірано. "Цей досвід також дає можливість переоцінити свої стосунки з родиною та близькими".

Хірано також сподівається, що люди знайдуть цей досвід "живим" і "оновлювальним".

"Вихід із труни може символізувати відродження, перезавантаження життя. Я сподіваюся, що люди виходять з відчуттям, що вони можуть почати все заново", - сказав він.

Інновація також є відповіддю на виклики, з якими стикається похоронна індустрія Японії, мотивуючи компанію залучати більше клієнтів, особливо молодих поколінь, для того, щоб процвітати.

Джерело матеріала
loader